CA: gyors növekedést ígér a magyarországi kereskedelmi vezető

Kovács Attila, 2006. március 7. 13:35
2006. márciusától Meleghegyi Tamás József a CA magyarországi kereskedelmi vezetője. Az új country sales manager azon, a mai napon, Budapesten tartott CA-sajtótájékoztatón mutatkozott be, amelyen John Kampman, a cég megoldásokért felelős menedzsere ismertette az amerikai vállalat új, a nagyvállalatok számára kínált, az üzleti folyamatokat az alkalmazási környezetekkel összekötő Enterprise IT Management (EITM) átfogó módszerét, illetve nyílt szoftver megoldáscsomagját.  Meleghegyi többek között utalt rá, hogy a magyarországi CA képviselet létszáma és működése is a tervek szerint idén több mint a duplájára nő (jelenleg 23 fő felvétele van folyamatban). Mostantól a CA alkalmazási rendszereket nem szállít, csakis minden részletre kiterjedő egységes megoldásokat, azokat is indirekt értékesítési formában. A kereskedelmi vezető szerint Magyarországon 3-4 értékesítési partnerre számítanak.
Az EITM módszer, megoldás lényege a vállalati IT rendszerek egységes felületen való kezelése. Arra az alapvető elvre épül, hogy minden IT menedzsment funkciónak (ezeka CA szerint: üzleti szolgáltatások optimalizálása; vállalati rendszer-menedzsment; biztonságkezelés; tároló kezelés) együtt kell működnie az IT és a tevékenység összes követelményének kielégítésére. A hátteret biztosító integrációs platform egy sor megosztott szolgáltatásra épül és szolgáltatás-orientált architektúrát (SOA) alkalmaz. Az EITM a CA jövőképe arról, hogyan is lehet az informatikai menedzselést az egész (akár földrajzilag kiterjedt) vállalkozásban egyesíteni és egyszerűsíteni. Az EITM szolgáltatás által mozgatott, integrált, moduláris, heterogén és ugyanakkor nyitott.

Meleghegyi Tamás József az utóbbi 15 évben több hazai és külföldi cégben dolgozott mint felsővezető (Malév, IT vezető, American Airlines, Price Watewrhouse, Citibank IT vezető) , illetve tanácsadó (Deloitte & Touche). A CA-hoz 2005 nyarán csatlakozott, mint kereskedő. Kiemelt feladata volt a CA hazai piaci helyzetének megfelelő pozícionálása, a megfelelő üzleti kapcsolatok megteremtése, újra alakítása.