A Microsoft az Xbox Live sikerét ünnepli

Genda Csongor Zoltán, 2006. március 9. 19:35
Robbie Bach, a Microsoft játékdivíziójának rangidős alelnöke a vállalat új generációs konzoljának a debütálása előtt azon reményének adott hangot, miszerint az Xbox 360 tulajdonosoknak legalább a fele feliratkozik majd az új Xbox Live szolgáltatásra, mely állítás most beigazolódni látszik.
A szoftveróriás szóvivői bejelentették ugyanis, hogy az új játékgépet vásárlóknak valamivel több mint a fele veszi igénybe online szolgáltatásukat, és a felhasználók jóval több időt fordítanak ezen szenvedélyükre, mint eddig valaha. Az előfizetők 85%-a eddig olyan tartalmakat töltött le magának, mint játék-demók, háttérképek illetve trailerek, és a napi 600.000 üzenetváltás is a szolgáltatás sikerének egyik bizonyítéka.

A Microsoft közleménye szerint a Call of Duty 2, Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3, Need for Speed illetve a Dead or Alive 4 game-ek számítanak a legnépszerűbbeknek, de ezen kívül a felhasználók 40%-a játssza valamely fizetős mini Arcade-játékot is, melyek közül a Geometry Wars, Zuma, illetve a Gauntlet a legkedveltebbek.