Avaya: IP Office kommunikációs megoldás kkv-knek

Kovács Attila, 2006. április 12. 17:11
A hazai kis- és középvállalatok (kkv) területén nem döntő mértékben azért produkált az Avaya szemszögéből 100 százalékos növekedést a korszerű IP-kommunikációs megoldások piaca, mert a felhasználók kezdik felismerni az Avaya IP Office integrált telefon, adathálózati és internetfunkciókkal rendelkező megoldásának széles alkalmazási lehetőségeit - hangzott el a cég mai budapesti sajtótájékoztatóján.

Kővári István mutatta be az "egy dobozban minden" Avaya IP Office legújabb, 3.1-es változatának kiterjedt funkcióit, integrált alkalmazásait. A 2-360 mellékig használható IP Office hangmegoldásai: teljes telefon funkcionalitás, BRI, PRI, analóg trönk, E1/T1, IP-telefon; hívómegjelenítő analóg vagy digitális terminálok; hangposta és auto attendant; "hunt" csoportok; automatikus híváselosztás; alternatív hívásirányítás, VoIP és QSig hálózatba kapcsolás; "meet-me" max. 2x64 résztvevős behívó konferencia-beszélgetés.

Az IP Office olyan adatmegoldásokat tartalmaz, mint a LAN/WAN szerviz, internet elérés, Ethernet switch, DHCP, DNS, NAT, tűzfal, LDAP, RAS és VPN. A dobozba integrált alkalmazások a következők: szoftveres telefonálás, SoftConsole operátoroknak, "Lite" hatékonyság-növelő üzenetkezelés, call/contact center, CRM kampánymenedzsment, VoiceMail, Queue Manager, konferencia központ, egységes üzenetkezelés. Legújabban a termék kiemelkedő egyedi funkciója, hogy integrálták a Microsoft CRM rendszerével. Továbbá: technológiailag képes arra, hogy a meglévő régi eszközöket (pl. alközpontot) integrálják. A funkciógazdagságtól és a beépített alkalmazásoktól függően az IP Office 50-100 fős cégeknek mintegy 1,5-2 millió forintba kerül.