Megújult az Albacomp menedzsmentje

forrás Prim Online, 2006. április 19. 22:14
Az új vezérigazgató kinevezését követően a társaság több meghatározó vezetői pozíciójában új személyek kerültek kinevezésre. „A személycserék során különösen fontos volt számunkra, hogy új kollégáink nemzetközi szintéren is tapasztalatokkal rendelkezzenek, és alkalmasak legyenek a növekedéshez szükséges stratégia megvalósítására” – kommentálta a személycseréket Pukler Gábor aki májustól tölti majd be a társaság vezérigazgatói posztját.

A szolgáltatási és fejlesztési tevékenység megerősítését célozza, hogy áprilistól Pimper Richárd tölti be a konzultációs üzletág vezérigazgató helyettesi posztját. A 31 éves informatikus-közgazdász végzettségű szakember az elmúlt 5 esztendőben a Sun Microsystem Kft direkt és indirekt szolgáltatás értékesítési és oktatási üzletágát vezette, amelynek forgalma vezetése alatt lendületes növekedést ért el. Ezt megelőzően a Xerox Magyarország partnerkapcsolati vezetője volt, ahová a londoni Barclay Capital tőzsdei kereskedői székéből érkezett. A fiatal szakember MBA diplomával is rendelkezik és kitűnően beszél angolul.

A társaság marketingvezetői posztját áprilistól Bátori Andrea tölti be, aki több éves menedzsment és marketing vezetői tapasztalatokkal fogja erősíteni az újonnan felálló menedzsmentet. A közgazdász végzettségű szakember közel 20 éves marketing gyakorlatát idegenforgalmi területen szerezte, ahol több nemzetközi cég ügyvezetői és marketing igazgatói posztját töltötte be. Feladatai közé tartozott új cégek és üzletágak létrehozása mellett, új termékek és szolgáltatások megtervezése és piaci bevezetésének teljes körű felügyelete is. Andrea kitűnően beszéli az angol mellett az olasz és spanyol nyelveket is.

Az Albacomp kiemelt fontosságú értékesítési területe a kormányzati és közbeszerzési ügyfeleket kiszolgáló üzletág, melynek vezetését 2006 májusától Srágli Attila tölti be. A 30 éves informatikusi és közgazdasági végzettséggel rendelkező üzletág-igazgató a Novell Magyarországnál eltöltött közel 7 év után, a kiemelt kormányzati és oktatási ügyfelekért felelős munkaköréből érkezik a székesfehérvári vezetőségbe. Multinacionális cégnél szerzett gyakorlatával, angol és. francia nyelvtudásával Attila meghatározó szereplője lehet a cég stratégiai fontosságú üzletágának megújításában.

Mint arról már korábban beszámoltunk, a társaság tavaly megüresedett marketing- és kereskedelmi igazgatói posztját 2006 februárjától Papp István tölti be.