Oracle-Siebel közös termék- és terméktámogatási stratégia

forrás Prim Online, 2006. április 24. 14:08
Az Oracle felvázolta az Oracle és a Siebel közös termék- és terméktámogatási stratégiáját, és egyben ismertette azt is, hogy miként gondoskodik a Siebel-ügyfelek meglévő beruházásainak védelméről és továbbfejlesztéséről.

Teljes élettartamra kiterjedő támogatás minden CRM termékre

Az Oracle teljes élettartamra kiterjedő szoftvertámogatást kínál, a többi üzleti alkalmazásához hasonlóan a Siebel 7.8-as változatától kezdődően is. Ez kellő védelmet biztosít az ügyfelei meglévő beruházásaira és lehetővé teszi, hogy minden felhasználó a saját maguk által megválasztott időpontban térjen át a már fejlesztés alatt lévő, az összes Oracle üzleti alkalmazás (E-Business Suite, Peoplesoft, JD Edwards, Sieble stb.) legjobb tulajdonságait ötvöző, SOA alapú Oracle Fusion alkalmazásra.

A fentieken túl az Oracle tovább folytatja az Oracle E-Business Suite, a PeopleSoft Enterprise és a JD Edwards EnterpriseOne CRM-termékcsaládok fejlesztését, amelyek új verzióinak megjelenése 2006-ban várható.

Siebel 8.0 2006-ban

A szoftveróriás már 2006-ban piacra dobja a Siebel 8.0-s, a Siebel Component Assembly 3.0-s, a Siebel Analytics 7.9-es és a Siebel CRM On Demand 10.0-s változatát is. Az alkalmazásokban a következő főbb újdonságok találhatók: