Az Adobe terveiben térségünk kiemelt területként szerepel

forrás Prim Online, 2006. április 28. 12:42
Mindezt Selami Gül, az Adobe délkelet-európai, egyben magyar- és törökországi régióvezetője mondta, aki a magyarországi Adobe viszonteladói továbbképzés első állomásaként érkezett Budapestre.
Az Adobe sohasem volt olyan erős, mint most: a Macromediával történt egyesülés végleg lezárult, és ami a legpozitívabb, mindez a lehető leggördülékenyebben ment végbe. Így a két cég, illetve azok fejlesztőcsapatai immár együttesen készíthetnek jobbnál jobb kreatív szoftvereket. Az együttműködés újabb eredménye az elnevezésen és a már megjelent Web Bundle, a Video Bundle és a Design Bundle új szoftvercsomagokon kívül a lokalizált Macromedia termékek megjelenése lesz. Azt, hogy mely szoftverek milyen sorrendben kerülnek sorra, még nem lehet pontosan tudni, de mindenesetre örömteli, hogy a jövőben már magyar nyelvű Macromedia programokkal is dolgozhatunk.

Szintén az Adobe erősödését mutatja, hogy régiónkban is komolyabb aktivitásba kezdett: összesen 18 helyszínre látogatnak el a vállalat szakemberei és specialistái, ahol továbbképzést tartanak az adott ország Adobe viszonteladóinak. Természetesen a fejlesztésnek csak az első lépése a viszonteladói tréning, amelyet továbbiak követnek majd.

Miért előnyös a felhasználók, vásárlók számára egy ilyen rendezvénysorozat?


Amellett, hogy az Adobe szoftvereket értékesítő kereskedők első kézből ismerhetik meg az újdonságokat, számtalan olyan információ birtokába is juthatnak, amelyeknek a segítségével hatékonyabban szolgálhatják ki a vásárlókat. Egyúttal sokkal jobban segíthetik őket a céljuknak leginkább megfelelő Adobe szoftver kiválasztásában. A gyakori konzultációk, megbeszélések pedig elősegítik a piaci változásokra való gyorsabb reagálást, így a felhasználók újonnan felmerülő igényeit is hamarabb kiszolgálhatják a viszonteladók.