A Lenovo bemutatja új partnerprogramját

forrás Prim Online, 2006. május 18. 16:03
A Lenovo, a világ harmadik legnagyobb számítógép-gyártója bejelentette új partnerprogramját, az értékesítési csatorna egészére kiterjedő Lenovo Partner Network-öt, amely a számítógép-viszonteladók különleges igényei alapján készült.
Az új program, amelyet kevesebb, mint egy évvel az IBM PC-üzletágának megvétele után indított a Lenovo, a partnerkapcsolat teljes élettartamán végigvonul, beleértve a kollégák toborzását, oktatását, rendszeres üzleti- és marketingcélú továbbképzését, a szervízt és a támogatási tevékenységeket is. A programnak két szintje van: a Lenovo Business Partner és a Lenovo Premium Partner. Az új program szerint a Business Partnerek jelentik a végfelhasználókhoz vezető elsődleges utat. A vállalat igyekszik a viszonteladóin keresztül növelni a termékei iránti keresletet.

A Lenovo Partner Network egyszerűsített keretprogramot kínál a megnövelt kereslet-generáló eszközökkel, új marketingtámogatással és ágazatvezető technológiák szélesebb portfóliójával, amelyekre a partnerek nyugodtan alapozhatják ügyfélkörük növelésének feladatát. A vállalat tervei között szerepel a kkv-piac egyedi, dinamikus és rugalmas követelményeinek megfelelő kiszolgálása a tranzakcionális üzleti modell bevezetésével. Ez az új módszer a Lenovo már jól bevált üzleti modelljét dicséri, amely hatékonyan szolgálja a nagyobb ügyfeleket az innovatív Think termékcsalád esetében.

“Partnereink, elemzők és iparági döntéshozók az egész világból érkező észrevételeit figyelembe vettük, hogy egy olyan értékesítési programot hozhassunk létre, amely hozzájárul partnereink és a Lenovo növekedéséhez.” mondta Bill Amelio, a cég vezérigazgatója. “Az új program jelentős változást hoz az értékesítési csatorna más részeibe. Számunkra az üzleti partnerek jelentik a kkv-khoz vezető elsődleges utat. Együtt olyan termék- és szervízválasztékot kínálunk, amely egyaránt kiválóan illeszkedik számítástechnikai környezetükbe és költségvetésükbe.

Kétszintű modell, egyszerűsített megközelítés


Az új modellben az üzleti partnereket két kategóriára oszlanak: a Business Partner és a Premium Partner szintre. A Partner szint előnyeit mindenki élvezheti, aki Lenovo és Think termékeket forgalmaz. A Premium szint azokat jutalmazza további előnyökkel, akik folyamatosan jelentős szerepet vállalnak a Lenovo növekedésében. Továbbá, azok a partnerek is idetartoznak, akik Lenovo termékekhez kapcsolódó szolgáltatásokat kínálnak. Mindkét szint részesedik a Lenovo megújult TopSeller ajánlataiból, amely a kkv-kat célozza fejlett technológiákkal, képessé téve a partnereket arra, hogy további szolgáltatásokat és több megoldást kínáljanak meglévő és új ügyfeleiknek.

Az értékesítési partnerek számára a Lenovo Partner Network egyszerűbb minősítési rendszert hoz, a régebbi pontrendszert két tényezővel helyettesíti – képzettség és növekedés –, amely meghatározza a Lenovo Premium Business Partner státuszt.

Kisvállalkozók számára


Az új tranzakcionális modell segíteni fogja a partnereket abban, hogy a megfelelő PC-t a megfelelő áron legyenek képesek szállítani a piac dinamikusan növekvő szegmensébe, a kis- és középvállalkozásoknak. A termékinnováció, a termékek idejében történő piacra dobása és a hozzáadott értékek a végfelhasználók számára kritikus fontosságúak.

A TopSeller termékek körében hamarosan megjelennek a Lenovo 3000-es ajánlatok. A TopSeller a Lenovo tranzakcionális üzleti modelljének magját alkotja, notebook és asztali számítógépek széles választékát nyújtva a kkv-k igényeire szabva. A Lenovo az üzleti partnereknek jövedelmező árrést kíván biztosítani, amely a versenyképes árral együtt a kereslet növekedését célozza. A Lenovo termékek gyors elérhetősége és az egyszerűbb tranzakciók csak két példa a Lenovo-val már a közeljövőben kötendő üzletek egyszerűségéből.

A világszintű növekedés pillérei:


A Lenovo Partner Network kiemelkedő előnyöket ad a partnereknek a világszintű növekedés négy pillérén keresztül:

Növekvő lehetőségek: A Lenovo több bevétel- és haszonlehetőséget teremt újratervezett programján és fejlett technológiáin keresztül. Például a partnereket felruházza azzal a képességgel, hogy továbbfejlesztett szolgáltatásokat nyújtsanak a Lenovo technológiákkal kapcsolatban.
A kereslet növelése: A Lenovo növelni igyekszik a kkv-k felől érkező igényeket, hogy még több ügyfél érkezzen partnereihez. A vállalat új marketingeszközöket vet be, amelyek képessé teszik a partnereket, hogy megteremtsék saját keresletgenerátorukat. A Marketing Central használata partnereink marketingtevékenységét nagyban segíti.
A portfólió kibővítése: A Lenovo folytatja a Think és a Lenovo családba tartozó új termékek piacra dobását, ezzel is segítve a partnereket, hogy tovább növeljék ügyfélkörüket és bevételeiket.
Könnyebb együttműködés a Lenovo-val: Az egyszerű hozzáférés azokhoz az eszközökhöz, amelyekre a viszonteladóknak szükségük van, az IBM világszínvonalú támogatói és szervízrendszerével együtt azt mutatja, hogy a Lenovo egy olyan vállalat, amellyel könnyű üzletet kötni.
A Lenovo elindította újratervezett partneroldalát (www.lenovo.com/partner), amely újszerű, felhasználóbarát navigációs felülettel rendelkezik.

A jelenlegi Lenovo üzleti partnerek automatikusan a Lenovo Partner Network részévé válnak és továbbra is részesülni fognak azokból az előnyökből, amelyekre az IBM PartnerWorld tagság során tettek szert. A programot érintő további információkért kérjük látogassa meg a www.lenovo.com/partner honlapot.