Egyedi csengetési hanggal azonosíthatjuk be a UPC-előfizetőket

forrás Prim Online, 2006. május 30. 13:06
Teljesen egyedi, minden más szolgáltatónál hallhatótól egyértelműen megkülönböztethető kicsengetési hangot vezet be május 31-től saját hálózatán a UPC. Ennek köszönhetően a UPC Telefon szolgáltatás előfizetői ezentúl már rögtön a tárcsázás után tudhatják, – ha a megszokottól eltérő dallamú kicsöngési hangot hallanak a kagylóban – hogy a hívott fél szintén UPC Telefon előfizető, és így nem kell sietniük a hívás befejezésével, hiszen az számukra teljesen ingyenes.
A hónapról hónapra egyre népesebb felhasználói táborral rendelkező UPC Telefon szolgáltatás előfizetői ma már hálózaton belül országszerte több mint 50.000 UPC Telefon előfizetőt hívhatnak éjjel-nappal ingyenesen. Közöttük azonban sokan vannak, akik miközben szolgáltatót váltottak, megtartották régi, eredeti telefonszámukat, és azzal használják a UPC Telefont. A számhordozás miatt ezekről a telefonszámokról ránézésre nem állapítható meg, hogy melyik szolgáltatóhoz tartoznak, így az előfizetők nem feltétlenül tudhatják, hogy azok felhívása mennyibe fog kerülni.

Ebben kíván segíteni nekik a UPC az új azonosító kicsengetési hang bevezetésével, mely alapján a UPC Telefon felhasználói már tárcsázás után, a telefonkagylóban hallható hangjelzés alapján is pontosan tudhatják, mely hívásaik lesznek ingyenesek. Ezáltal a telefonálás költségei még inkább tervezhetővé válnak és még alacsonyabban tarthatók.

Az Itthon kiegészítő díjcsomaggal rendelkező előfizetők nem csak a dallamos kicsöngési hanggal megkülönböztetett UPC Telefon előfizetőket, hanem minden más magyarországi vezetékes szolgáltató számát is 0 Ft-os percdíjjal hívhatják csúcsidőn kívül, noha ezen hívásoknál továbbra is a korábban megszokott kicsöngési hang lesz hallható.

Az új csengetési hang bevezetéséért a UPC Telefon előfizetőinek természetesen semmilyen többletdíjat nem kell fizetnie.