Megújult a Depo.hu

forrás Prim Online, 2006. június 5. 18:01
A gyorsabbá és áttekinthetőbbé vált oldalon jelentősebb szerepet kaptak a felhasználói vélemények, az árukínálat pedig új - például háztartási gépeket felvonultató - termékkategóriákkal bővült.
A Depo.hu elektronikus piactér segítségével eddig is több ezer termék esetében találhattuk meg könnyedén, hogy az adott árut melyik kereskedő kínálja a legolcsóbban. A szolgáltatás a kiszolgáló infrastruktúra optimalizálását követően most gyorsabbá, a felhasználói visszajelzések alapján pedig még áttekinthetőbbé vált. "Terveinknek megfelelően sokkal letisztultabb lett az oldalunk. Kevesebb reklámot jelentetünk meg, és az új menüstruktúrának köszönhetően átláthatóbbá vált a piactér" - mondta el Szabari László, a Depo.hu üzletágvezetője.

A fejlesztés részeként tovább bővült a termékkategóriák köre is: "Az egyik új terület a háztartási gépek csoportja lesz, az oldalra látogatók széles árfekvésben válogathatnak majd a konyhafelszerelések és háztartási eszközök között." A kínálat bővülését segíti az is, hogy számos termékcsoport forgalmazása esetében a Depo.hu munkatársai megszüntették az egyes kereskedőket eddig illető kizárólagosságot, és további partnerekkel kötöttek megállapodást. A bővülés egyébként folyamatos: az elmúlt negyedév alatt mintegy 15-20 százalékkal nőtt a partnerek száma, így a tervek szerint év végére 150 forgalmazó lesz tagja az online piacnak.

A mostani megújulást egyébként a kereskedők is nagy örömmel fogadták, így bizonyos termékek online megrendelése esetén kedvezményt vagy ajándékot kapnak a Depo.hu vásárlói.

Bár a regisztrált felhasználók eddig is megoszthatták véleményüket az oldal látogatóival, a termékekről szóló vásárlói visszajelzések ezentúl hangsúlyosabb helyen lesznek jelen, és nagyobb jelentőséget kapnak. A Depo.hu üzemeltetői serkentik, hogy a felhasználók megosszák egymással tapasztalataikat: a rendszeres hozzászólók között negyedévente értékes ajándékokat sorsolnak ki. Újdonság lesz az a lehetőség is, hogy az oldal felhasználói jelenthetik majd, ha egy adott terméket a partner által meghirdetett árnál csak magasabb összegért tudták beszerezni. Ezeket az üzeneteket a rendszer regisztrálja, majd a kapott adatokból statisztikát készít, melybe a forgalmazók is betekinthetnek. "Ez a megoldás része lesz egy átfogó rendszernek. A megbízható, kizárólag valós árakat meghirdető kereskedőket és viszonteladókat honorálni kívánjuk, és ehhez kapcsolódóan speciális logóval jelöljük őket az oldalon. Ez a cégek számára elismerést, a jövendőbeli vásárlók számára pedig biztonságot és megbízhatóságot jelent majd" - összegezte Szabari László.