BT/EMEA: magyar vezető kinevezése

Kovács Attila, 2006. szeptember 17. 12:31
Budapesti székhellyel, 2006. szeptember 11-étől Piller Károly (37) az EMEA régió  marketingigazgatói pozícijátót látja el a BT-nél (korábban British Telecom).
Új munkakörében felelős a szektorspecifikus marketingért és a cég portfoliójának irányításáért az EMEA országokban (Skandinávia, Svájc, Ausztria, Kelet- és Közép-Európa, Közép-Kelet és Afrika). A BT szeretné kihasználni a térség munkaerőpiacában rejlő lehetőségeket, a kinevezés összhangban áll Közép- és Kelet-Európa stratégiai fókuszba kerülésével. Piller Károly a British Open Universityn szerzett MBA-diplomát, és széles körű tapasztalatokra tett szert a a távközlési és információtechnológiai szolgáltatások terén. Az elmúlt két évben a BT-nél dolgozott, legutóbbi pozíciójában üzletfejlesztési igazgatóként. Korábban tíz éven át az Atos Origin és az IBM vállalat munkatársa volt.

BT bejelentette a BT Corporate Fusion nevű, a nagyobb szervezetek számára kínált, adott vállalat telephelyéről működő vezetékes és mobil konvergencia szolgáltatást. A megoldás révén lehetővé válik a nagy szervezetek számára is, hogy kihasználhassák a vezetékes-mobil konvergencia előnyeit, valamint az IP technológia és a WIFI lefedettség növekvő elterjedését. A vállalatok így növelhetik produktivitásukat és a GSM hívások költségeinek csökkentése révén jobb szolgáltatásokat kínálhatnak ügyfeleiknek. A szolgáltatást elsőként az Egyesült Királyság második legnagyobb helyi önkormányzati hatósága, Leeds város polgármesteri hivatala (Leeds City Council - LCC) teszteli.