Oracle: professzionális vállalati szintű támogatás Linuxhoz

forrás Prim Online, 2006. október 30. 13:45
Az Oracle bejelentette, hogy ugyanolyan professzionális, vállalati szintű támogatást fog nyújtani a Linuxhoz, mint adatbázis-kezelőjéhez, köztesszoftvereihez és alkalmazásaihoz. Az Oracle elsőként a Red Hat Linux speciális változatát jelenteti meg, kiegészítve az eddigi hibajavításokkal, és az eredeti Red Hat védjegyek eltávolításával.
A Red Hat jelenleg csak terméke legutóbbi verziójához kínál hibajavításokat, amiatt egy-egy hiba javításához a vásárlók gyakran kénytelenek egész Linux rendszerüket egy új verzióra lecserélni. Az Oracle által meghirdetett Unbreakable Linux program keretében, amely a „törhetetlen üzembiztonságú” Linux kialakítására irányul, az Oracle a jövőbeli, a jelenlegi és a korábbi Linux-kiadásokhoz egyaránt biztosítja a rendszeres programjavításokat. Ezzel a Linuxhoz ugyanolyan vállalati szintű terméktámogatást biztosít, mint ami más operációs rendszereknél már elérhető. A szolgáltatások árai a Red Hat legmagasabb szintű támogatási konstrukciójának jelenlegi ára alatt maradnak.

Az Enterprise Linux bináris állományait az Oracle díjmentesen teszi elérhetővé, a hálózaton keresztüli frissítéseket pedig Enterprise Linux Network Support néven rendszerenként és évenként 99 dolláros áron kínálja majd. Az Enterprise Linux Basic Support támogatás, amely a hálózati frissítések mellett a világ bármely pontjáról elérhető nonstop ügyfélszolgálatot is nyújt, kétprocesszoros rendszerekre évi 399 dollárba, míg processzorszám-korlátozás nélkül évi 999 dollárba fog kerülni. Az Enterprise Linux Premier Support szint, amely a Basic szinten felül a korábbi kiadásokba visszamenőlegesen átvezetett hibajavításokat és az Oracle teljes élettartamra kiterjedő támogatási konstrukcióját is magában foglalja, kétprocesszoros rendszerekre évi 1199 dollárba, míg processzorszám-korlátozás nélkül évi 1999 dollárba fog kerülni.