Motorola: a teljes mobil-kollekció a hazai piacon

Kovács Attila, 2006. november 9. 16:13
A Motorola Magyarország mai budapesti sajtótájékoztatóján Suba János ügyvezető igazgató egyrészt a három itteni üzletág (mobil, hálózati, otthoni szélessáv) idei ténykedését, másrészt a karácsony előtt a kiskereskedelmi forgalomban megjelenő új Motorola mobiltelefonokat, kiegészítőket mutatta be. Utalt rá, hogy az évi 2-2,5 millió Magyarországon eladott mobilkészülék majdnem 20%-a Motorola márkájú.
A negyedik negyedévben új kivitelű Pebble kavics formájú készülékek jelennek meg az értékesítési pontokon. Suba szerint az egyedi formai megoldások, új anyagok és technológiák, letisztultság – mindez most egy készülékben jelenik meg: ez a PEBL U6. Az ikonikus design több színben is testet ölt, a fekete mellett bordóban és a nyár divatszíneiben (narancs, pink, fűzöld és tengerkék) jelenik meg a PEBL. Az alsókategóriás készülékek között a nagyon lapos kivitelű F3 Motofone-ra hívta fel a figyelmet az ügyvezető. A jelenlegi középkategóriát a V3 formavilág és a kavicstelefonok együttesen jelentik. Új termék a MotoKRZR K1 magnéziumházas tükrös készülék, amely keskeny és lapos kivitelével, 2 megapixeles lencséjével, microSD memóriakártyájával és Bluetotth 1.2 sztereo hangátvitelével tűnik ki. (A hazai Motorola boltokban máris kapható). További ikontermék a Moto RIZL 23 típus, amely a Motorola első slider kivitelű készüléke. Most kerül első ízben a hazai piacra a Motorola 3G telefonja, a Moto RAZR V3x (2 megapixeles lencse, memóriakártya, Bluetotth, MP3 lejátszó). Megjelenik a HSDPA telefon is, amely 3,6 Mbit/sec sebességgel képes letölteni. A cég csúcskategóriás (3G+HSDPA) készüléke az érintőkijelzős Motorola V6 Maxx. A mobiltelefonokhoz ún, Motorola "Cooltools" Bluetotth alapú új kiegészítők vásárolhatók.