Tervezési modullal kiegészítve jelent meg a rEVOLUTION Iroda ++ 7.0 verziója

forrás Prim Online, 2006. november 16. 13:35
Új fő-verziószámmal és egyben a vállalati erőforrások tervezését szolgáló új modullal kiegészülve jelent meg a rEVOLUTION Iroda++ integrált ügyviteli rendszer. A 7.0-s verzió az egyszerű adatelérés jegyében született, amely egy praktikus központi kezelőfelület formájában jelenik meg a felhasználók számára. Bár a jelek szerint januártól nem lesz házipénztáradó, minden eshetőségre felkészülve a szoftver pénztár és házipénztár moduljaihoz készült új funkcióval év közben is ellenőrizhető az átlagos napi készpénzkészlet záróegyenlege, és nem utolsósorban kiszámítható a 10%-os kedvezményes osztalékadóval terhelt összeg is.
A rEVOLUTION tapasztalatai szerint az integrált ügyviteli rendszert használó kis- és középvállalatok vezetőinek körében növekvő igény mutatkozik arra, hogy az informatika megoldások már ne csak kövessék a folyamatokat, hanem alkalmasak legyenek az erőforrások többdimenziós tervezésére is. Ezt valósítja meg az Iroda++ 7.0-s verziójával megjelent terezési modul, amely az eddig csak nagyvállalati környezetben megszokott átfogó tervezési funkciókat nyújt. A tervezési modul lényege a mögötte álló adatfeldolgozási rendszerben és a részletességben rejlik, amelynek köszönhetően akár termékcsalád szintre lebontva megtervezhetők a cég főbb mutatói (haszonkulcs, üzemi eredmény, adózás előtti eredmény, stb.), és a tények akár napi szinten összehasonlíthatók a tervekkel.

A tervezési modul a tényadatokat az Iroda++ rendszerből nyeri, a jövőre vonatkozó várt adatokat pedig a felhasználó adja meg. A szoftver mindezekből meghatározza, hogy miként alakulnak a jövőben a cég mutatószámai. A megoldás arra is lehetőséget teremt, hogy a cégvezetők párhuzamosan akár több munkatervet is futassanak, például egy nagyobb megrendelés megvalósulásától függően két különböző „forgatókönyvet” készítsenek a cég jövőjéről, de akár a klasszikus pesszimista / realista / optimista tervverziók is külön kezelhetők.

A tervezési modul az Iroda++ rendszerhez készült, de csatolható szinte bármilyen más integrált rendszerhez. A tényadatok akár manuálisan is bevihetők, így bizonyos esetekben még olyan cégek is hatékonyan használhatják, amelyek nem rendelkeznek az ezeket automatikusan előállító informatikai megoldással.   

Iroda++ 7.0: központi kezelőfelület, megújult megjelenés

Az új változat a felhasználók számára egy modern megjelenésű és praktikusan használható központi kezelőfelületen jelenik meg, így könnyebbé vált a modulok közötti váltás és gyorsabb lett az információk megszerzése. Az áttekintő képernyők (browserek) használatával a tranzakciók fő adatai kimutatás nélkül is lekérhetők, a részletek egy dupla kattintással megtekinthetők, illetve az áttekintő képernyőkből az adatok közvetlenül Excelbe exportálhatók. A „kedvencek” menü könnyen összeállítható, illetve felhasználónként definiálható, mivel a program megjegyzi az egyes felhasználók által legtöbbet használt funkciókat, kimutatásokat.

Az iroda++ 7.0 néhány további új funkciója

A bizonylatok rögzítése egy áttekintő képernyőről indul, ami egyben keresőfelületként is szolgál. Mindez sokkal gyorsabbá teszi az adatok visszakeresését és egyeztetését.

A készletet érintő mozgások áttekintő listájában lehetőség nyílik egy kibővített nézet kiválasztására, amelynek köszönhetően azonnal megjelenik a készlet FIFO értéke.

Az új verzióban jelent meg a cikk főcsoport és alcsoport szűrési feltétel, amely segítségével a cikkek keresése egyszerűbbé válik.

A pénzeszköz áttekintő ablakába a forgalmi adatokhoz bekerült egy deviza készletek funkció, amely részleteiben mutatja a valuta pénztár aktuális, FIFO szerinti készletét.