GlobalPlaza.hu: próbavásárlásokkal védi a fogyasztók érdekeit

forrás Prim Online, 2006. november 19. 18:54
A GlobalPlaza.hu fogyasztóknak, vásárlóknak szóló akciókat ellenőrző csoportot hozott létre. Az „akciórendőrség” feladata, hogy szúrópróbaszerűen meggyőződjön róla, hogy az áruházláncok, hipermarketek akciós újságaiban szereplő termékek megvásárolhatók-e vagy sem, és ezeket a tapasztalatokat megossza az internetező vásárlókkal.
A www.globalplaza.hu vásárlást előkészítő internetes oldal teljesen megújult, új formával, szerkezettel, struktúrával és szolgáltatásokkal szolgálja a vásárlók információigényét, segíti a vásárlástervezést. A független oldal fő célja, hogy időt, energiát és pénzt takarítson meg az internetező vásárlóknak.

Az „Akciórendőrség” hétről hétre véletlenszerűen kiválaszt egy-egy áruházat, amely referenciául szolgál a megfigyelésben. A „kommandó” az áruházakban próbavásárlásokkal állapítja meg, hogy valóban lehet-e a meghirdetett terméket kapni, van-e belőle azonnal megvásárolható termék, vagy sem. Az „Akciórendőrség” munkájával a GlobalPlaza.hu így egy hét alatt 11 áruházlánc és hipermarket különböző áruházaiban ellenőriz több tucat akciós terméket.

Az áruházláncoknak lehetőségük van arra, hogy a www.globalplaza.hu-n jelezzék a vásárlók felé, ha egy akciós termékük esetleg hamarabb elfogyna, mint ameddig az akció tart, vagy netán módosultak a kínált termék paraméterei.

Ezen túl a www.globalplaza.hu minden látogatója megírhatja tapasztalatát az áruházláncok akciós termékeivel kapcsolatban az erre a célra kialakított aloldalon.

A vásárlók megadhatják, hogy az általuk keresett termék valóban kapható volt-e vagy sem az adott áruházban. Abban az esetben, ha a termék nem volt elérhető, akkor az „Akciórendőrség” kivizsgálja a bejelentést és amennyiben az helytálló volt, az oldalon is megjelenteti, közvetlenül a termékhez kapcsolva. Az elégedetlen vagy elégedett vásárló tapasztalatait az „Akciórendőrség” eljuttatja az áruház vezetéséhez, szélsőséges esetben a fogyasztók érdekeit védő szerveknek is.

Az oldal fontos újdonsága még, hogy a látogatók mostantól értékelhetik az áruházláncokat, hipermarketeket, plázákat, üzletházakat, továbbá azok üzleteit is: valamennyi esetében öt szempont alapján pontozhatnak. A szavazatok átlagolt eredménye megjelenik az oldalon. Az értékelések, minősítések hasznos segítséget nyújthatnak azoknak a vásárlóknak, akik még nem vásároltak az adott helyeken.