Új vezetők a Magyar Telekomnál

forrás Prim Online, 2006. november 27. 15:55
2007. január 1-jétől Mezriczky László látja el a vállalat Csoportkommunikációs Igazgatóságának vezetői feladatait. A Magyar Telekom egyúttal médiakapcsolati igazgatói beosztás létrehozása mellett döntött. A pozíciót 2007. január 1-jétől Simon András tölti be.
Mezriczky László a Külkereskedelmi Főiskolán, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett marketing- szakközgazdászként, Mester Közgazdászi minősítését a Newport International University-n kapta. Tizenöt éve dolgozik marketing területen. 1991 és 1995 között a Kontraxnál lát el különféle marketing vezetői feladatokat. 1995-ben csatlakozik a Digitalhoz marketing igazgatóként. 1998-ban a Compaq és a Digital egyesülése után a Compaqban vezeti a marketinget. 2000-től a Compaq kelet-európai leányvállalatainak marketing koordinátora is egyben, majd 2001-től a Compaq EMEA Marketing Council tagja a régió képviseletében. 2002 nyarától, a HP és a Compaq egyesülése után a HP vállalati kommunikációjáért, valamint a nagyvállalati marketingért felel.

Dr. Simon András a Pécsi Tudományegyetem Állam és Jogtudományi karán végzett jogász, később a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemen szerzett lobbi szakképesítést. Tizenegy évig dolgozott újságíróként. 1994 és 2005 között a Magyar Televízió és a TV2 hírműsorainak szerkesztő-műsorvezetője, 2002-től a Pulitzer-emlékdíjas Este című közéleti-politikai magazinműsor főszerkesztője, műsorvezetője. 2005-2006 között a Magyar Televízió műsorokért felelős alelnöke.