Nyereségnövelő új SAS szoftver

forrás Prim Online, 2006. november 30. 14:13
A vezető üzleti intelligencia szállító SAS bemutatta a teljesítménymérés új generációját megtestesítő, SAS Profitability Management rendszert, amelyet arra fejlesztettek ki, hogy a vezetők még gyorsabb reakcióidővel még kedvezőbb üzleti döntéseket hozzanak.
A közép- és nagyvállalatok vezetői és szakemberei már régóta alkalmaznak különböző erőforrás-tervező, költségelemző rendszereket, azzal a céllal, hogy a szervezet folyamatait a lehető leghatékonyabban alakítsák ki. Céljuk, hogy versenyképességüket fejlesszék, új kompetenciákat szerezzenek meg, megtartsák vagy növeljék piaci részesedésüket. Ezek a korszerű rendszerek képesek nagy adattömeggel dolgozni, és a legtöbb vezetői kérdésre választ adni.

A SAS legújabb alkalmazása abban nyújt többet az eddigi rendszereknél, hogy az adatokat nemcsak összevontan képes kezelni, de akár egyetlen tranzakció szintjén is meghatározza a nyereségességet, és megmutatja a hátterében álló tényezőket. Például, az üzleti döntéshozók a szoftvert használva nyomon követhetik az ügyfelekhez (vagy ügyfél csoportokhoz), értékesítési csatornákhoz, termékekhez vagy termékcsoportokhoz kapcsolódó bevételeket, illetve valós költségeket. A vállalatot érintő legfontosabb kérdéseket a vezetők részletesen kivizsgálják, és amennyiben szükséges, korrekciós lépéseket tehetnek.

Peter Conner, Arizona Első Nemzeti Bankjának ügyvezető elnökhelyettese és pénzügyi szakértője a következőket nyilatkozta a közelmúltban bevezetett alkalmazásról: „A SAS Profitability Management segítségével sokkal tisztábban látjuk a valódi tranzakciós költségeket, és pontosabban ítéljük meg az ügyfeleket, mielőtt szerződést kötnénk velük, vagy meghatároznánk árainkat. Könnyedén meghatározhatjuk a legértékesebb ügyfeleinket, így még jövedelmezőbb kapcsolatokat tudunk kiépíteni és ápolni.”

A SAS új termékét egy online üzleti konferencián jelentette be, a BetterManagement LIVE-on, amelyen több mint 1000 szakember vett részt a világ minden tájáról, hogy megosszák a közszférában és az üzleti szektorban szerzett tapasztalataikat, ötleteiket, tudásukat különböző kritikus menedzsment kérdésekben.