SMS-ben is feladhatók az Expressz-apróhirdetések

forrás Prim Online, 2006. december 20. 11:55
December 20-tól az Expressz Magyarország Zrt. kiadásában megjelenő hirdetési újságokba a Pannon és a T-Mobile ügyfelei SMS-ben is feladhatják és kifizethetik hirdetéseiket. A Logika Üzleti Megoldások IT Kft.-vel közösen kialakított megoldás előnye, hogy az ügyfelek időt és utánajárást megtakarítva, bárhonnan és bármikor, készpénz és bankkártya nélkül, mobiltelefon segítségével hirdethetnek és egyenlíthetik ki a hirdetésük ellenértékét.
Akár vásárolnának, eladnának vagy szolgáltatásukat népszerűsítenék, a Pannon és a T-Mobile ügyfelei ezentúl mindezt egyszerűbben is megtehetik az Expressz, a Mai Hirdetés vagy az Újpressz hirdetési újságok bármelyikében. A két mobilszolgáltató előfizetői az öt karakterből álló azonosító kódot, a hirdetés szövegét és elérhetőségüket a 8 100 333-as számra elküldve feladhatják és (havi számlájukkal, számlás pannonosok hitelkeretükből vagy univerzális egyenlegükből, kártyás pannonosok univerzális, a T-Mobile-osok pedig m-com egyenlegükből) ki is fizethetik. Az SMS-ben megadott ötjegyű kód határozza meg, hogy a hirdetés mely újságokban, milyen hirdetési kategóriában és hány alkalommal jelenik meg.

A hirdetések akár három SMS hosszúságúak is lehetnek, a három SMS-ben elküldött hirdetésért három különálló hirdetés díját kell kifizetni. A hirdetés a feldolgozást követően jelenik meg az újságokban, a pontos időpontról az ügyfelek válasz SMS-ben értesülnek.

Az univerzális és az m-com egyenlegek feltöltéséről a szolgáltatók honlapjain vagy ügyfélszolgálatán lehet tájékoztatást kapni. A hirdetés feladásához szükséges kódok a már említett honlapokon túl az Expressz internetes oldalán és hirdetési lapjaiban is megtalálhatóak.