A MonDoc System: az év legjobb nagyvállalati Microsoft alkalmazása

forrás Prim Online, 2006. december 25. 16:25
A MonDoc System, a Montana Zrt. integrált irat- és dokumentumkezelő megoldása nyerte el a legjobb Microsoft alkalmazás díjat a Microsoft Magyarország 2006-os pénzügyi évében, a nagyvállalati megoldások kategóriában.
A MonDoc System alkalmazás a Montana saját fejlesztésű terméke, melyet a platformgyártó Microsoft kód szinten auditált. A MonDoc System az elmúlt évek során a hazai vállalatok és intézmények piacvezető integrált irat- és dokumentumkezelő megoldása lett, ma már közel 15 000 felhasználó használja a rendszert a mindennapi munkavégzéshez. A díjat Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója adta át a redmondi szoftvercég hazai képviseletének novemberben rendezett éves partneri eseményén.

A MonDoc System irat- és dokumentációkezelő rendszer a hazai vállalati és intézményi ügyfelek igényeihez illeszkedik, rugalmasan bővíthető, illetve továbbfejleszthető moduláris rendszer. A MonDoc System egy minden részletre kiterjedő, a mindenkori törvényi előírásoknak maximálisan megfelelő ügyiratkezelő megoldássá vált, amelynek elégedett felhasználói közé tartozik például a T-Mobile Magyarország Rt., a Magyar Nemzeti Bank, a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma, a Külügyminisztérium, a Főtáv Rt., a Vám-és Pénzügyőrség Országos Parancsnoksága, valamint a Honvédelmi Minisztérium és a Miniszterelnöki Hivatal egyes alárendelt intézményei is.

"A MonDoc System bevezetéséhez szükséges beruházás átlagosan 11-18 hónap alatt megtérül, de a használatával járó előnyök sora már a bevezetés pillanatától élvezhető - mondta Kun Éva a Montana Zrt. kereskedelmi vezérigazgató helyettese. - A felhasználóbarát kezelőfelületnek köszönhetően a vállalat munkatársai 4 óra alatt elsajátíthatják a rendszer használatát, amely a mindennapok során akár harmadára is csökkentheti a dokumentumok feldolgozási, ügyintézési idejét, miközben adatvesztés nem fordulhat elő. A dokumentumkezelés teljes életciklusán át, a beérkezéstől az irattárba helyezésig a rendszer minden egyes ügyletet nyomon követ és dokumentál, jelzi a késedelmet, fennakadást, illetve a tartalmi visszakeresés lehetőségét is hatékonyan biztosítja. Különösen nagy segítséget nyújt az átfogó év végi zárással kapcsolatos tevékenységek, például riportok, statisztikák elkészítésében is. Támogatja az egyre szélesebb körben terjedő, európai standardnak megfelelő elektronikus aláírást (PKI). Moduláris felépítésének köszönhetően rugalmas megoldást biztosít bármely méretű vállalat és intézmény számára, valamint a rendszer továbbfejleszthetősége és hosszú távú támogatása biztosított."