Amikor más viszi le a szemetet: nagyvállalati email-szűrés a Pandától

forrás Prim Online, 2007. január 18. 07:35
A nagyvállalatok által fizetett sávszélesség tetemes mennyisége számít manapság „veszteségnek”, a rengeteg spam, vírusos és junk mail következtében. A vállalatokat az otthoni felhasználóknál sokkal nagyobb arányban érinti mindez, hiszen a vállalati email-címek szélesebb címzetti körben „forognak”. A Panda új szolgáltatásával most 100%-os sikert és garanciát ígér a probléma megoldására.
Minél nagyobb címzetti körben mozog egy email-cím, annál nagyobb a biztonsági rizikó, hiszen elég akár egy rosszul védett gép, és az azon tárolt email-címek máris rossz kezekbe (sőt, rossz kezek százaiba) kerülnek. Ilyenkor aztán egy nagyvállalat nem sokat tehet: email-szűrőket állít be, és ami azon átcsúszik, a dolgozókkal vagy a rendszergazdával törölteti. A sávszélességnek azonban így is jelentős hányadát foglalják le a szerverre beérkező, majd ott megszűrt spam-ek.

A Panda Software új TrustLayer Mail nevű szolgáltatása pontosan erre a problémára kínál – ahogyan ők mondják – 100%-os sikert és garanciát. A TrustLayer Mail (melynek minőségét az SLA, a Service Level Agreement garantálja) első védelmi vonala a már jól bevált TruPrevent proaktív technológia, amely felfedezi a még ismeretlen rosszindulatú kódokat, valamint azokat tovább is küldi a PandaLabs-ba további vizsgálatokra.
A TrustLayer Mail a második lépcső: a minden ízében konfigurálható anti-spam, tartalomszűrő program még arra is ügyel, hogy a szerver kiesése folytán ne vesszenek el a vállalat levelei. A felesleges leveleket már azelőtt eltávolítja, hogy azok a szerverre érnének – ráadásul nincs szükség drága célhardverekre, az előfizetés email-postafiókokra szól, ezek száma pedig bármikor bővíthető.