Szélesebb középvállalati réteget céloz az SAP új stratégiája

forrás Prim Online, 2007. január 30. 11:21
Az új, „enterprise SOA by design” megoldás által támogatott alkalmazásszállítási módszerekkel, ügyfélszerzési technikákkal és üzleti modellekkel az SAP a középvállalati piac lefedetlen szegmenseit kívánja elérni.
Pénzügyi eredményeit bejelentő, január 24-én tartott sajtótájékoztatója alkalmából az SAP AG újabb részleteket közölt arról az új generációs megoldásról és üzleti modellről, amely gyökeresen átformálja a középvállalatok eddig alkalmazásbeszerzési, -bevezetési és finanszírozási gyakorlatát. Az SAP meglévő középvállalati portfólióját kiegészítő megoldás az új „enterprise SOA by design” platformra épül, és az alkalmazások igény szerinti illetve előfizetéses konstrukció keretében történő szállításával jelentősen mérsékli az ügyfeleknél jelentkező összköltséget (TCO). A mindeddig lefedetlen középvállalati szegmensek elérése érdekében az SAP új üzleti modellt épít ki, amely a jövőben bejáratott, hagyományos üzletmenetével párhuzamosan fut majd.

A konferencián, Henning Kagermann, az SAP vezérigazgatója, ismertette cége terveit annak az új középvállalati megoldásnak a bevezetésére, amely áttörő innovációkat valósít meg az alkalmazásbevezetés felgyorsítása és kockázatának csökkentése, az alkalmazkodóképesség folyamatos fenntartása és a végfelhasználói bevezetés egyszerűsítése terén. A megoldás az internetes és telefonos értékesítésre épülő, új „kipróbálás-futtatás-adaptálás” (try-run-adapt) modell segítségével biztosítja az ügyfeleknek a nagyvállalati szolgáltatásorientált architektúra, az enterprise SOA előnyeit. A megoldás a napi üzemeltetéstől a frissítésig, teljes egészében távolról felügyelhető. A konkrét termékfejlesztési ütemtervvel és a megoldás komponenseivel kapcsolatban az SAP a folyó negyedév később szakaszában tájékoztatja majd részletesebben az érdeklődőket – mondta Kagermann.