Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását

forrás Prim Online, 2007. február 3. 12:57
Az Oracle az „Applications Unlimited” program részeként az Oracle többek között bejelentette az Oracle E-Business Suite 12. verziója nemzetközi kereskedelmi forgalmazásának megkezdését. Az Oracle a 2006 októberi OpenWorld konferencián mutatott be először részleteket Oracle E-Business Suite Release 12-ről, amely segít a globális gazdaságban érvényesülni kívánó vállalatoknak a hatékonyabb nemzetközi szintű döntéshozatalban, és számos területen nyújt támogatást a vállalatvezetésnek a versenyképesség erősítéséhez és az eredményesebb működés megalapozásához. Ez a bejelentés újabb bizonyítéka az Oracle „Applications Unlimited” programja sikerének, amely az Oracle Alkalmazások hosszú távú támogatási programja.
Az Oracle E-Business Suite alkalmazásegyüttes részét képező, most megújult integrált vállalatirányítási (ERP) alkalmazások olyan központi architektúrát biztosítanak a számviteli nyilvántartásokhoz, amely magasabb szintű ellenőrzést és átláthatóságot biztosít, és ezzel párhuzamosan a különböző helyi számviteli, adóügyi, banki és munkajogi szabályoknak és előírásoknak való megfelelést is elősegíti. A szabályok központi beállítása és karbantartása komoly költségcsökkentő tényező lehet.

Globális gondolkodásmód az eredményesebb döntésekhez

Az Oracle E-Business Suite 12. verziója a tájékozott és megalapozott döntéshozatalt segíti a vállalatok számára azzal, hogy az összes régió és szervezeti részleg adatait együttesen kezelő nyilvántartási rendszerek információira lehet alapozni a vállalati döntéseket. Néhány példa:

ˇ    Az Oracle Profitability Manager segítségével a vállalatok nyereségességi elemzéseket és kimutatásokat készíthetnek a vállalat globális tevékenységének tetszőleges dimenziójára, például termékek, értékesítési csatornák és piaci szegmensek szerint, sőt, akár az egyes ügyfelek szintjén is.
ˇ    Az Oracle Human Capital Management alkalmazásban megjelenő új, szerepkör alapú nézetekkel megalapozottabb taktikai és stratégiai döntések hozhatók a humán erőforrások területén.
ˇ    Az Oracle Project Portfolio Analysis révén a szervezetek számára lehetővé válik a több üzletágat vagy földrajzi területet érintő projektek kiemelt kezelése és a globális üzleti célkitűzésekkel való összehangolása. Az alkalmazás a projektportfoliók forgatókönyv alapú elemzésével teszi lehetővé a nemzetközi projektek elkülönített kezelését, finanszírozását és rangsorolását. Továbbá az Oracle Daily Business Intelligence for Projects modul a felhasználók számára lehetővé teszi az összesített pénzügyi és működési információk gyors értékelését, a problémák azonosítását, illetve a projektek konkrét teljesítési és erőforrásadatainak részletes megtekintését.

Globális munkavégzés a jobb versenyképesség érdekében

A vállalatok versenyképességének megőrzését segíti az, ha képesek nemzetközi szinten működni, és az egyes országok előírásainak is hiánytalanul meg tudnak felelni. Az Oracle Financial Management alkalmazás több főkönyvet is kezel, így a tagvállalatok az egyik főkönyv alapján az anyavállalattal egységes módon készíthetik el pénzügyi kimutatásaikat, miközben a másik főkönyv biztosítja az alapot a hatósági beszámolóknak az adott ország számviteli előírásainak megfelelő elkészítéséhez. Humánerőforrás-rendszeréhez az Oracle a helyi igényekhez igazodó, lokalizált kiegészítéseket biztosít, összesen 30 országra kiterjedően. Ezáltal valamennyi munkavállalót egységes rendszerben lehet kezelni, ugyanakkor figyelembe véve az egyes országok helyi szabályozását. Az Oracle Talent Management modul új funkciói lehetővé teszik személyre bontott alkalmazotti célkitűzések meghatározását és értékelését.

Az E-Business Suite 12. verziója tetszőleges méretű és felépítésű vállalathoz jól igazodik, így a szervezet növekedésével az ügyviteli rendszer nem állja útján az – akár nemzetközi – növekedésnek; méretrugalmasságának köszönhetően viszont a költségek nem egyszerre, hanem fokozatosan jelentkeznek. Például a megújított több főkönyves funkciókkal több jogi személyre kiterjedően is egységes és racionalizált könyvelés és a beszámolókészítés biztosítható. Sok nemzetközi vállalat alkalmaz közös szolgáltatási központokat, amelyek több részleg vagy leányvállalat részére végeznek adminisztratív feladatokat. Ezek hatékonysága is ugrásszerűen megnövelhető, ha az ügyintézők egyszerre érhetik el a szervezeti egységek egyedi nyilvántartásait, és azokon összekapcsolt vagy párhuzamos műveleteket hajthatnak végre – természetesen a hozzáférés megfelelő szabályozásával.

„60 főkönyvet kezelünk rendszerünkben, és azt tapasztaljuk, hogy folyamataink ennek ellenére rendkívül hatékonyak az Oracle főkönyvi alrendszereket támogató funkciói segítségével” – tanúskodott Keith Dunkin, az Alcoa pénzügyi igazgatója.

Globális rálátás és szabályozás a hatékony működéshez

Az Oracle E-Business Suite 12. verziója jelentősen egyszerűbbé, egyszersmind olcsóbbá teszi az alkalmazások nemzetközi szintű bevezetését, felügyeletét és bővítését. Például az új verzióban több száz olyan szolgáltatás is helyet kapott, amelyek lehetővé teszik az informatikai részleg számára azt, hogy az E-Business Suite funkcióit beépítse a termékek és a vállalatok közti üzleti folyamatokba. A jelentősen megújult webszolgáltatás-könyvtárral más gyártók alkalmazásai is könnyen és olcsón illeszthetők, illetve rugalmasan alakítható üzleti folyamatokat lehet definiálni. Továbbá az E-Business Suite 12. verziója tanúsítottan kompatibilis az Oracle Fusion Middleware termékcsaláddal, így heterogén alkalmazási környezetben is képes kezelni a feldolgozási folyamatokat.

Az Oracle alkalmazásegyüttesének új verziója a szokásos módon helyileg is telepíthető, de az Oracle On Demand bérüzemeltetéses konstrukcióban is elérhető.