Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját

forrás Prim Online, 2007. február 8. 12:09
Az Oracle bejelentette, hogy kereskedelmi forgalomba került az Oracle Siebel CRM 8. verziója, amely megkönnyíti az ügyfélhez igazodó folyamatok kialakítását és azonnali bepillantást nyújt az éppen kiszolgált vevővel kapcsolatos háttéradatokba, így a tájékozott ügyintézők jobb döntéseket hozhatnak. Az Oracle az Applications Unlimited programjának keretében kiadott Siebel 8 a helyi telepítés mellett szolgáltatásként is elérhető, könnyen felügyelhető, valamint egyszerűen és olcsón integrálható. Mivel az Oracle elkötelezte magát a Linux mellett, a Siebel 8 most már ezt a nagy teljesítményű, mégis olcsó alternatív platformot is támogatja.
„Az Oracle Applications Unlimited programja megerősítette azt a meggyőződésünket, hogy az Oracle mindent meg fog tenni a bevezetett Siebel-alkalmazások értékének megőrzéséért” – jelentette ki Toine Straathof, a Rabobank ügyfélkapcsolati igazgatója. „A Siebel 8 teljes mértékben szolgáltatásorientált CRM-platformja és feladatközpontú felhasználói felülete nagy előrelépés ügyfélszolgálatunk számára, hiszen mostantól menet közben igazodhatnak ügyfeleink igényeinek változásaihoz.”

Nyílt együttműködés

Az Oracle Fusion köztesszoftverekkel tanúsítottan együttműködő Siebel 8 teljes körűen támogatja a szolgáltatásorientált architektúrákat, és külön fejlesztés nélkül integrálható a webszolgáltatásokkal. Ezzel leegyszerűsödik a Siebel és más alkalmazások vagy szolgáltatások illesztése, ezáltal pedig felgyorsulhat a webes alkalmazások fejlesztése. A nem Oracle adatbázis-kezelőkhöz és köztesszoftverekhez nyújtott, folyamatosan bővülő támogatásnak köszönhetően a Siebel 8 heterogén környezetben is kiválóan teljesít (például IBM WebSphere, BEA WebLogic, SQL Server 2005 vagy IBM DB2). Így a vállalat hasznosíthatja korábbi szoftverberuházásait, és nem kell egyetlen szállítóhoz kötnie a sorsát.

Mivel az Oracle elkötelezte magát a Linux mellett, a Siebel 8 most már ezt a nagy teljesítményű, mégis olcsó alternatív platformot is támogatja. A Siebel felhasználói az Oracle Unbreakable Linux programjának előnyeiből is részesedhetnek [http://www.oracle.com/linux], ha a Siebel technológia mellé az Oracle támogatási konstrukcióját választják a Linux operációs rendszerhez. Az Oracle bővített Linux-támogatása jól mutatja, hogy a vállalat folyamatos erőfeszítéseket tesz a teljes élettartamköltség csökkentésére, kiáll a nyílt iparági szabványok mellett, és az ügyfelek legfontosabb igényeire összpontosít.

A Siebel 8 használatát megkönnyítő és más lényeges fejlesztések:

Feladatközpontú felhasználói kezelőfelület – az üzleti folyamatok automatizálását közvetlenül a végfelhasználóig viszi el. A feladatok jó lebontásával és gondos kialakításával a rendszer végigvezeti a kezdő vagy alkalmi felhasználókat a még ismeretlen lépéseken, míg a tapasztalt munkatársak akár számos párhuzamos feladatot is zökkenőmentesen váltogathatnak a munkanap során.
Az üzleti folyamatok valós időben módosíthatók – az egyes szakmai területeken dolgozó munkatársak menet közben, programozás nélkül, egérműveletekkel hozhatják létre a szükséges üzleti szabályokat és folyamatokat.
Új, bővített keresési funkciók – ezek a CRM-alkalmazáson belüli és a más rendszerekben tárolt adatok átkutatására is képesek, az összefüggések feltárásával; így a végfelhasználók sokkal eredményesebben oldhatják meg feladataikat. Az Oracle Secure Enterprise Search 10g, az Oracle átfogó, önálló keresőmotorja a Siebel 8 részét képezi. Ha viszont a felhasználó egy más cég által fejlesztett professzionális keresőmotor mellett teszi le a voksát, az sem gond; a Siebel 8 új keresési funkcióit webszolgáltatásokkal valósították meg, ezért egyszerűen integrálhatók más megoldásokba is.
Webszolgáltatások kibővített támogatása – ezzel a szabványos, a szolgáltatásorientált architektúrához illeszkedő mechanizmussal több alkalmazást összekapcsoló üzleti folyamatokat lehet létrehozni. Ezek különböző üzleti területeket, technológiákat és adattárakat fedhetnek le. A Siebel 8 számos előre elkészített, rugalmasan méretezhető webszolgáltatást biztosít a kritikus fontosságú ügyfélkapcsolat-kezelési folyamatokhoz.
A telepítési és frissítési feladatok átfogó felügyelete – egyszerűsíti a Siebel-telepítések kezelését és frissítését, csökkenti az időigényt és a költségeket.

A legkorszerűbb ágazati gyakorlat a Siebel alkalmazásokkal

A Siebel 8 kiterjedt bővítéseket tartalmaz a Siebel Sales, Siebel Enterprise Marketing, Siebel Customer Order Management, Siebel Contact Center and Service, Siebel Universal Customer Master, valamint a Siebel Self Service and eBilling alkalmazásokhoz, és a Siebel CRM ügyfélkapcsolat-kezelő megoldásaira épül. A Siebel Universal Customer Master például az új üzletiszabály-motort használja, ami a személyes adatok kezelésének és védelmének rugalmas megközelítését teszi lehetővé. A Siebel 8 teljes körű ágazati megoldásokat kínál az államigazgatás, a távközlés, a közművek, a biotechnológia és gyógyszeripar, a pénzügyi szolgáltatások, a biztosítási ágazat, a gyártóipar, a csúcstechnológiai cégek, az autóipar és a fogyasztási cikkek gyártói számára. Az állami szektorban például a Siebel CRM 8 részét képező Siebel Offense Management és Siebel Incident Management rendszerek lehetőséget nyújtanak – mégpedig a jogszabályoknak megfelelő módon – szabálysértések rögzítésére, követésére, eszkalálására, illetve bizonyítékok nyilvántartására.