Új marketingvezető az AAM-nél

forrás Prim Online, 2007. április 12. 14:13
Polonkai Emese lett az AAM Vezetői Informatikai Tanácsadó Zrt. marketingvezetője. A szakember az évek során a marketing számos területével foglalkozott, az AAM-hez való csatlakozása előtt a Johnson&Johnson termék-, trade- és key account menedzseri posztját töltötte be.
Az AAM marketingvezetőjeként Polonkai Emese koordinálja ezentúl a vállalat magyarországi és nemzetközi marketingtevékenységét. A szakközgazdász végzettséggel rendelkező szakember több multinacionális cégnél szerzett tapasztalatot, így dolgozott az Olivetti Magyarország, illetve a Hasbro Kelet-Közép-Európa marketingrészlegén.

Később a Johnson&Johnsonhoz csatlakozott, ahol 10 éven keresztül foglalkozott márka- és kategóriamenedzsmenttel, piackutatási projektek vezetésével és nemzetközi kiskereskedelmi láncok menedzselésével. A marketing szakember tapasztalatait az AAM nem csupán Magyarországon, de a vállalat nemzetközi terjeszkedése során is hasznosítani fogja.

Polonkai Emese az aktív kikapcsolódás híve, így szabadidejében gyakran kirándul, illetve túrázik férjével és két gyermekével.