Vásárlók és készüléktulajdonosok: a Xerox válaszol

forrás Prim Online, 2007. április 16. 11:13
Április 1-jétől bárki felkeresheti telefonon vagy e-mailben a Xerox ügyfélszolgálatát, a Xerox Információs Centrumot (XIC), amelynek feladata, hogy termékinformációkkal, és a viszonteladókkal, illetve szakszervizekkel kapcsolatos tudnivalókkal segítse az érdeklődőket. A magyarországi központban több nyelven beszélő szakértők fogadják a hazánkból, Szlovéniából és Horvátországból érkező hívásokat.
Az információs központ munkatársai az A3 méretű színes nyomtatókkal bezárólag minden terméktípusról, és az azokhoz kapcsolódó kellékanyagokról is tájékoztatást nyújtanak. Bárki felhívhatja például készülékvásárlás előtt az ügyfélszolgálatot, s a telefonos operátor segít az érdeklődő igényeinek legmegfelelőbb készülék kiválasztásában. A XIC munkatársai arról is felvilágosítást adnak, hogy melyik Xerox márkaszerviz, illetve viszonteladó található a felhasználó lakóhelyéhez legközelebb. Ez például akkor lehet hasznos, ha a készülékben lévő toner kifogy. Technikai problémák esetén, illetve nagy multifunkciós berendezésekkel kapcsolatban továbbra is a Xerox márkakereskedéseit, illetve a szakszervizeket kell felkeresniük a készüléktulajdonosoknak és a vásárlás előtt állóknak.

A XIC munkatársai hétfőtől péntekig reggel 9 és 17 óra között adnak tájékoztatást a 06-40-30-31-32-es telefonszámon. Az érdeklődők e-mailben is feltehetik kérdéseiket a xic@xerox.hu címen.