Ingyenes tematikus kutatások

forrás Prim Online, 2007. április 29. 07:55
Idén is rendszeresen jelentkezik tematikus kutatásaival a KutatóCentrum, melyek főbb eredményeit ingyenesen teszi hozzáférhető honlapján a cég. Az idei év első felmérése a munkaerő toborzás hazai jellegzetességeit vette górcső alá, míg a soron következő a vállalati rendezvények témáját járja körül.
A Hírek Média online piackutatással foglalkozó üzletága, a 2007 januárjában ESOMAR taggá váló KutatóCentrum (korábbi nevén MAXIMA KutatóCentrum) idén is jelentkezik rendszeres tematikus felméréseivel, melyek eredményei megbízható, hasznos információkat nyújtanak az adott téma iránt érdeklődők számára. „Fontosnak tartjuk, hogy magas színvonalú kutatási eredményeinkkel megkönnyítsük ügyfeleink döntéshozatalát” - hangsúlyozta a Hírek Média célját Barcza Enikő, a KutatóCentrum kutatásvezetője. A felmérések bázisát a piackutató saját panele, valamint a Hírek Média direkt marketinggel foglalkozó üzletágának, a Maximának több mint 300000 főből álló adatbázisa szolgáltatja.

Fókuszban a toborzás és a céges rendezvények

Idén először a munkaerő toborzás kérdéskörével foglalkozott a KutatóCentrum, melynek főbb eredményeit honlapján tette szabadon hozzáférhetővé a cég. A kutatás keretein belül többek közt arra keresték a választ, hogy a munkaerő keresés során milyen típusú és mely médiumokat részesítenek előnyben a hirdetők, illetve mennyire elterjedt a személyzeti tanácsadó cégek szolgáltatásainak igénybevétele. Az eredmények több mint 2000 üzleti döntéshozó tapasztalatait és véleményét tükrözik. A KutatóCentrum soron következő tematikus kutatása a céges rendezvényekkel foglalkozik, melynek főbb eredményeit bemutató elemzése a www.kutatocentrum.hu oldalról lesz letölthető, várhatóan 2007. május végén. A felmérések részletes elemzéséből további értékes információk derülnek ki, melyet a KutatóCentrum részletes tanulmányok formájában értékesít ügyfeleinek.

Kapcsolódó webcímek:
A KutatóCentrum honlapja: www.kutatocentrum.hu