LAN parti ProCurve infrastruktúrán

forrás Prim Online, 2007. május 30. 18:13

A ProCurve Networking by HP és a World Cyber Games (WCG) nemrégiben jelentette be, hogy a ProCurve lett a World Cyber Games hálózati infrastruktúrájának a hivatalos szállítója. A WCG-t tekintik a világ legnagyobb videojáték-versenyének, a világ számos helyszínén egy évig zajló online és offline rendezvényeken több mint 1,3 millió versenyző vett részt több mint 70 országból 2006-ban.

Ebben az évben a ProCurve fogja telepíteni és üzemeltetni a WCG 2007 hálózati infrastruktúráját a Seattle-ben október 3-7. között a Qwest Fieldben rendezett nagydöntőn, illetve két regionális bajnokságon, a június 22-24-én a Mexikó-i Cancúnban és az augusztus 2-5-én Szingapúrban rendezett versenyen.

"Amikor a játékokat több millióan kísérik figyelemmel az interneten, és milliszekundumnyi időkülönbségek döntenek a játékosok győzelméről vagy vereségéről, a ProCurve nagy teljesítményű és megbízható hálózata komoly előnyt jelent majd a WCG számára” - mondta John McHugh alelnök, a ProCurve Networking by HP vezérigazgatója

2007-től 2009-ig a ProCurve fogja tervezni és kiépíteni a biztonságos hálózati környezetet a WCG éves nagydöntőjéhez és három regionális bajnoksághoz. Ezenkívül a ProCurve fogja szállítani a hálózatot a WCG sajtóközpontja számára, valamennyi versenyzői számítógéphez a versenyzónában és a szponzorok területén.

Az 2006-os, az olaszországi Monzában rendezett WCG nagydöntők szervezői úttörő munkát végeztek, mert ez volt az első, élő, műholdas közvetítésű e-sport esemény, amelyen a verseny alakulását 24 millióan kísérték figyelemmel szerte a világon.