Toshiba: közvetlen képviselet és új szolgáltatáscsomagok a magyar notebookpiacon

forrás Prim Online, 2007. május 30. 19:02

PC-részlegének 2006 október óta működő közvetlen képviselete mellett újszerű szolgáltatáscsomagokkal és termékopciókkal kíván még nagyobb részesedést szerezni a magyarországi notebook piacon a Toshiba.

A Toshiba részesedése 2006-ban egy év alatt 3,9%-ról 9%-ra nőtt a magyar piacon. Az értékesítés további növelése céljából a magyar vásárlóknak a Toshiba olyan opciókat is kínál, mint például a jótállás akár öt évre történő kiterjesztése, valamint a helyszíni javítás opció.

Az összesített pénzügyi adatok szerint 2006 folyamán a Toshiba Magyarországon közel 23 000 noteszgép értékesítésével az előző évhez képest 260%-os növekedést ért el és 2007-re további 50%-os növekedést tervez. A becslések szerint 2007-ben a vállalat a notebookok 75%-át már Windows Vistával fogja értékesíteni. Hazánkban - az IDC adatai szerint - a Toshiba egy év alatt három helyet ugrott előre az notebook értékesítési ranglistán és így a nyolcadikról az ötödik helyre került. Ez az előkelő helyezés megközelíti a Toshiba által Kelet-Közép-Európában betöltött negyedik és az EMEA régióban elfoglalt harmadik helyét.

"Az ugrásszerű növekedés részben az értékesítés 2005-ben kezdődött átalakításának köszönhető" - mondta el Patonai Szabolcs, a Toshiba Europe új magyarországi értékesítési képviselője. "Magyarországon 2006 májusában a Technotrade Informatikai Zrt. mellett a Ramiris Rubin Zrt. is megkapta a disztribúciós jogokat, október óta pedig a Toshiba Europe PC divíziója már magyarországi közvetlen képviselettel is rendelkezik. A képviselet létesítésének elsődleges célja a Toshiba notebook márka hazai népszerűsítése és a disztribútori tevékenység elősegítése."