A Corel módosítja nemzetközi stratégiáját

forrás Prim Online, 2007. július 27. 13:57

A Corel módosítja nemzetközi szervezetének struktúráját, támogatva ezzel jövőbeli elképzelésüket, a globális terjeszkedést és növekedési stratégiát, valamint a vállalat ügyfeleinek és a piaci igények jobb kiszolgálását.

Az InterVideo 2006. decemberében történt felvásárlásával a Corel megerősítette vezető szerepét mind a Digitális Média nemzetközi szoftver piacán, lefedve a videó, DVD, fotó és a képfeldolgozási termékcsaládokat; valamint a Termelékenység területén, beleértve a főként a kis és középvállalkozások piacát célzó illusztrációs/design és irodai termékcsoportokat.

Az említett szerkezeti változásokat támasztják alá a mostani kinevezések is, amelyek a Corel nemzetközi régióiban történő terjeszkedését célozzák. Brett Denly-t, aki korábban az Északi Régiók Értékesítési Igazgatója volt, ma kinevezték az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régió Senior Csatorna Értékesítési Igazgatójának. Feladata, hogy javítsa az európai, közel-keleti és afrikai régiók kiemelt értékesítési csatornáinak teljesítményét.

A Corel ma bejelentette, hogy Daniel Weisbeck-et az EMEA régió Senior Nemzetközi Marketing Igazgatójává nevezték ki. Daniel Weisbeck feladata lesz a regionális termékmenedzsment felügyelete, valamint korábbi csatorna marketing feladatai mellett a nemzetközi piacok PR és marketing programjainak ellenőrzése. Emellett felelős lesz minden jövőbeli, a nemzetközi piacokkal kapcsolatos marketing erőfeszítés összehangolásáért a Corel központi, globális piacvezetőként kialakított stratégiájával, folytatva a vállalat terjeszkedési erőfeszítéseit a nemzetközi területeken.

Erősítendő a vállalat elkötelezettségét a regionális növekedésben, a Corel Jussi Arovaara-t Nemzetközi Értékesítési Műveleti Senior Igazgatóvá nevezte ki, akinek az értékesítési műveletek irányítása mellett az európai és ázsiai régiók nemzetközi ügyfélszolgálatainak irányítása lesz a feladata.

A Corel tevékenységeinek kiterjesztését a további piacok fellelésével és középpontba állításával célozza. A vállalat a regionális támogatást pedig az egyedi értékesítési csatornák elhivatott vezetésén keresztül próbálja erősíteni. Tervei szerint a vállalat kiemelt disztribúciós csatornáit is meg kívánja erősíteni, köztük az OEM-et (Eredeti Berendezések Gyártói, Original Equipment Manufacturer), eStore-t, az eCommerce-t és a hagyományosabb viszonteladói- és licenc csatornákat.