Marketingtréning Budapesten

, 2000. február 2. 20:42
Február 1-3. között rendezik meg Budapesten, a Hotel Flamencóban a hazai szoftverfejlesztők részére - az ITDH által - szervezett marketingtréninget. A résztvevők olyan témákról hallhatnak előadásokat, mint például a hagyományos és új marketingalapelvek és azok módszertana, valamint a kis- és középvállalkozások lehetséges marketingstratégiái.
Az előadók között neves szakemberek szerepelnek, mint például Reszler Ákos, a Recognita vezérigazgatója, valamint Mezriczki László, a Compaq marketingigazgatója. A februári tréninget március 21-én újabb háromnapos program követi, amelyre ezúttal már az ICT - Information Communication Technology - területen tevékenykedő vállalkozások jelentkezését várják a szervezők.

Az ITD Hungary programjainak egyike a szoftverexport-marketingprogram, amelyben azok a szoftverfejlesztő cégek vehetnek részt, amelyek saját fejlesztésű vagy adaptált termékeik számára fizetőképes exportpiacokat keresnek, termékeik továbbfejlesztéséhez újabb üzleti kapcsolatokra törekszenek és igényt tartanak egységes - több vállalatot is magában foglaló - szervezett magyar üzleti fellépésre. A program finanszírozása jelentős részben PHARE-forrásokból történik, de a részt vevő cégek saját maguk is fedeznek bizonyos költségeket. A tanulmányutak, üzletember-találkozók, tanfolyamok, klubok, szakanyagok és sok más egyéb mellett szakmai kiállításokra is eljuthatnak a programban részt vevő cégek és azok termékei.

További információ: Kiss Attila, Ipargazdasági Kutató és Tanácsadó Kft. Tel.: 204-2970.

Apropos PR és Kommunikációs Ügynökség: 223-3094.