Sikeresen állítja át ügyfeleit a NEXON

forrás Prim Online, 2007. augusztus 14. 14:06

Tervszerűen halad Magyarország egyik legnagyobb szoftverátállása. A jövőre befejeződő BERENC – nexONBÉR váltás végére a NEXON ügyfelei több mint egymillió magyarországi munkavállaló bérszámfejtését végzik majd a cég Windows vagy Oracle alapú bérügyviteli rendszerével.

A NEXON korábbi bérszámfejtő rendszere, a BERENC 15 éven keresztül volt piacvezető Magyarországon, a DOS-os alkalmazások felett azonban még az ilyen speciális területeken is eljár az idő. Ennek megfelelően a vállalat 2004 végén bemutatta új, Windows alapú bérügyviteli rendszerét, a nexONBÉR-t, majd az értékesítéssel párhuzamosan megkezdte közel 3 000 ügyfelének átállítását az új szoftverre. 2007 végéig minden kifizetőhellyel rendelkező cégnél befejeződik az átállás, míg 2008 folyamán valamennyi ügyfélnél lezárul a migráció.

A folyamat olyan nagyvállalatokat is érint, mint a Zwack Unicum, a Zalakerámia, az MTI, a Bonbonetti és a Magyar Fejlesztési Bank. A Magyar Televíziónál mintegy 1 700 fős munkavállalói állomány, valamint számos megbízói vagy felhasználói szerződéssel dolgozó munkatárs bérszámfejtését végzik az új rendszerrel. „Nagyon sok pozitívummal járt a nexONBÉR-re történő átállás. A legszembetűnőbb, hogy az új szoftver windowsos felülete sokkal inkább felhasználóbarát. Számunkra azonban még fontosabb az a rengeteg riportolási funkció, melyekben a nexONBÉR többet nyújt elődjénél, hiszen számos kimutatást kell készítenünk - számolt be tapasztalatairól Móriczné Zvornik Csilla, a Magyar Televízió humánerőforrás igazgatója. - Számfejtés szempontjából a jogviszonyváltozások egyszerű kezelhetőségét, munkaügyi oldalról megközelítve pedig azokat a plusz információkat emelném ki az előnyök közül, melyeket egyrészt rögzíthetünk, másrészt ki tudunk nyerni a szoftverből.”

Licencdíjmentes átállás


A NEXON időközben elkészítette szoftverének Oracle alapú változatát is, így a nexONBÉR a Microsoft SQL Server mellett az Oracle adatbáziskezelő platformján is üzemeltethető. A rendszer moduljai lefedik a bérügyvitel valamennyi területét, az elektronikus adóbevallás és a cafeteria kezelését is beleértve. A szoftver emellett a nexONHR humánügyviteli, valamint a nexONTIME munkaidő-nyilvántartó és beléptető rendszerhez integrálva átfogó megoldást nyújt a humánügyvitel valamennyi területén.

 „Várakozásainknak és terveinknek megfelelően zajlik 20 éves történetünk legnagyobb projektje 
- mondta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezetője. - Örömünkre szolgál, hogy régi ügyfeleink is pozitívan nyilatkoznak a nexONBÉR-ről. Az új rendszer összemérhetetlenül több plusz információt és funkciót képes nyújtani elődjéhez képest. Az idei fejlesztések középpontjában pedig a rendszer gyorsaságának növelése áll.”

A NEXON - a szoftvergyártókra egyébként nem jellemző módon - a BERENC-et használó ügyfelei számára licencdíjmentesen biztosítja a nexONBÉR-t.