Intelligens ügyfélkezelés az Office Depot-nál

forrás Prim Online, 2007. augusztus 29. 16:42

Az Office Depot augusztustól – a korábbi évek gyakorlatától eltérően – világszerte ugyanazon informatikai partnerrel dolgozik marketingtevékenysége minden területén: az „irodabirodalom” minden régióban a SAS Customer Intelligence szoftverkészletét alkalmazza. Az átfogó ügyfélintelligencia-megoldás bevezetésével csökken az Office Depot informatikai marketingalkalmazásainak birtoklási összköltsége (TCO), hiszen a vállalat azonos technológiát alkalmaz majd a projektek minden fázisában.

2005-ben az Office Depot a hatékonyabb marketingtevékenység érdekében ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM - Customer Relationship Management) rendszert vezetett be globális szinten - ekkor különböző szállítók termékeit alkalmazta a vállalat az egyes régiókban. Az áruházlánc Európában a SAS Marketing Automation megoldást választotta kommunikációs és marketingkampányai értékelésére, eredményesebbé tételére, illetve marketingköltségei csökkentésére.

Ettől a gyakorlattól eltérően az Office Depot 2007-ben úgy döntött, hogy egyetlen informatikai partnerrel dolgozik marketingtevékenysége során: korábbi CRM-szállítói közül a SAS-ra esett a választása.

Az „irodabirodalom” – a már említett SAS Marketing Automation alkalmazáson túl – a SAS átfogó Customer Intelligence rendszerének további kulcsfontosságú megoldásait is bevezette. Az ügyfél-intelligencia megoldáscsomag az ügyfélérték növeléséhez és a marketingbefektetések megtérülésének javításához szükséges eszközöket kínál. A szoftverkészlet magában foglalja a SAS Marketing Optimization, SAS Interaction Management, a SAS Web Analytics, a SAS Digital Marketing valamint a SAS Marketing Automation alkalmazásokat.