SAP & ELO: Megoldás a biztonságos dokumentumkezelésre és archiválásra

forrás Prim Online, 2007. szeptember 5. 16:34

Az ELO Digital Office szeptember 18-án, a SAP Tihany’07 konferencián exkluzív bemutató keretében ismerteti a SAP felhasználói számára készült megoldásait. Az „SAP & ELO: Megoldás a biztonságos dokumentumkezelésre és archiválásra” című előadásra kedden délelőtt az „Excellence” szekcióban kerül sor. Az ELO Digital, az Enterprise Content Management (ECM) megoldások stuttgarti fejlesztője, a rendezvény harmadik legnagyobb szponzora.

A már számos vállalatnál eredményesen bevezetett ArchiveLink for SAP R/3 modul lehetővé teszi az ELOprofessional és ELOenterprise dokumentumkezelő és archiváló rendszereknek az SAP R/3 rendszerrel történő összekapcsolását és a két rendszer kapacitásainak hatványozott kiaknázását. Az SAP felhasználók ezzel olyan megoldáshoz jutnak, amely kiküszöböli az értékteremtő folyamat megszakadását, hiszen a dokumentumokat számos vállalkozás mindmáig magas ráfordítással, kézi úton, papírformában kénytelen feldolgozni, miközben az üzleti folyamatok digitális lebonyolításának lényeges feltételei már jórészt rendelkezésre állnak. Az ArchiveLink csatlakozással megteremtődik annak lehetősége, hogy az ügykezelés mindvégig egy zárt digitális rendszer keretében történjen. Elkerülhetővé válik a hosszas várakozási idő, a ráfordítás-igényes kézi feldolgozási folyamat, és a magas irattári költség.

A folyamatosan működtetett SAP rendszerekben a tranzakciók gyakoriságával növekszik a bizonylatok és adatok mennyisége. Az adatbázisokba bekerülő nagy adatmennyiségek azonban lelassíthatják a rendszert. Az ELO ArchiveLink for R/3 csatlakozással valamennyi bizonylat adatai egyszerűen átemelhetőek a DMS irattárba: így kisebb az SAP adatbank terhelése, és a rendszer egészében mozgékonyabbá válik. További előnyök adódnak a verzió váltások esetén. Ilyenkor a felhasználó csak azokat az adatokat tárolja az SAP rendszerben, amelyekre az online üzemeltetés során szüksége lesz. Ezek az adatok a későbbiekben is bármikor hozzáférhetőek, például kiértékelés céljára. A DMS rendszer mindezen adatokat hosszú távú irattárazás keretében írásvédett módon tárolja üzembiztos RAID illetve optikai jukebox rendszereken.

Az ELO Digital Office 2007 tavaszán jelent meg Magyarországon. Az ügyfeleket három jól képzett csapattal rendelkező magyar ELO Business Partner cég szolgálja ki (EuTrust, Ovitas Magyarország, Pentatrade). Az ELOprofessional és ELOenterprise rendszerek honosítása és tanúsítása augusztusban megtörtént. A micro- és kisvállalkozások igényeit kielégítő, ugyancsak honosított ELOoffice rendszerrel együtt az ELO termékek kompatibilis módon fedik le mind a kis-, közepes- és nagyvállalatok igényeit.