Xerox WorkCentre 7300 sorozat: megnövelt hatékonyság

forrás Prim Online, 2007. szeptember 28. 14:46

A Xerox bemutatta új színes lézer multifunkciós termékcsaládját, melynek tagjai (WorkCentre 7328, 7335 és 7345 ) 28-45 lap/perc maximális sebességgel, fejlett dokumentumkezelési alkalmazásokkal és költséghatékony színkezeléssel növelik a magyar irodák termelékenységét.

A berendezések faxolnak, szkennelnek, nyomtatnak és másolnak – ez utóbbi két funkció esetén színes dokumentumoknál 26-35 lap/perc, fekete-fehér anyagoknál 28-45 lap/perc maximális sebességre képesek. A készülékek számos új alkalmazást kínálnak, amelyekkel a vállalatok kontrollálhatják színes nyomtatási költségeiket, valamint koordinálhatják és fejleszthetik munkafolyamataikat. A megosztott és visszakereshető tartalmú beépített mailboxok lehetővé teszik a felhasználók számára a közösen használt dokumentumok, például formanyomtatványok és brosúrák tárolását, könnyű visszakeresését és közvetlen nyomtatását az eszközről. Az irodák egy könnyen használható, hozzáférést szabályozó megoldással egyszerűen kézben tarthatják színes nyomtatási költségeiket.

Az új WorkCentre 7300 termékcsalád fejlett biztonsági megoldásai biztosítják a dokumentumok, a berendezések és az adatátviteli útvonal védelmét. Egy titkosított merevlemez és képfelülírási védelem a munka végeztével automatikusan vagy kérésre törli az adatokat a merevlemezről. Ez a megoldás a Xerox multifunkciós rendszereiben 2006 óta alapfelszereltségnek számít, és segítségével elkerülhető, hogy a bizalmas információk illetéktelen kezekbe kerüljenek.

Az új készülékek további előnye, hogy a felhasználók többféle formátumban tárolhatják szkennelt dokumentumaikat, például az új Microsoft XPS formátumban vagy kereshető PDF-ben. A PDF-be szkennelt dokumentumok e-mailben továbbíthatók, illetve tárolhatók a számítógépen, a Weben vagy egy dokumentumkezelő rendszerben. Azok a szkennelt dokumentumok, amelyeket e-mailben küld el a felhasználó, vagy egy tárhelyre tölt fel, automatikusan védetté válnak, s ezt csak az arra jogosult címzett oldhatja fel. Az új WorkCentre berendezésekben megtalálható a Xerox Standard Accounting alkalmazás, amelynek segítségével kontrollálhatók és feloszthatók a nyomtatási költségek, ugyanis nyomon követhetővé válik az eszköz használata, s korlátozható az egyes felhasználók által nyomtatható oldalak száma és az elérhető szolgáltatások köre.