Ár-összehasonlító portált vásárolt a Microsoft

Genda Csongor Zoltán, 2007. október 3. 21:05

A Microsoft képviselői bejelentették, hogy felvásárolták a Jellyfish.com online ár-összehasonlító szolgáltatót, mely a jövőben a redmondi konszern teljes értékű leánycégeként fog üzemelni.

A szoftveróriás ugyan hírül adta az árösszehasonlító portál bekebelézését, a vételárra vonatkozó információval azonban egyik fél sem szolgált. A vállalat a szolgáltatás Live-platformba való integrálását  tervezi a közeljövőben. A wisconsini székhelyű vállalkozást 2005-ben alapították, és jelenleg 26 alkalmazottat foglalkoztat. A Jellyfish felhasználói összehasonlíthatják a különböző online boltokban fellelhető termékek árait, vásárolhatnak rajtuk keresztül, ám a cég a jutalékok egy részét is leosztja regisztrált tagjainak. Az ár-összehasonlító adatbázisában olyan ötmillió termék szerepel, a cég forgalma pedig az első üzleti évben meghaladta az ötmillió dollárt.