Tovább terjeszkedik az Etarget

Mészáros Péter, 2007. október 23. 13:41

Közép-Európa egyik legnagyobb célzott online reklámértékesítője az Etarget Szerbiára és Bulgáriára is kiterjesztette tevékenységét, és célzott reklámrendszerének működtetését. Miután 2007 áprilisában belépett a romániai piacra, most tovább terjeszkedik a Balkánon.

“A szlovák, magyar és cseh piacokon nagyon stabil a helyzetünk, ezért döntöttünk úgy, hogy tovább terjeszkedünk Európában. Úgy gondoljuk, hogy stratégiai szempontból a legjobbkor tettük meg ezt a lépést, hiszen ezekben az országokban most fedezik fel a vállalatok az online reklám jelentőségét, így ez az üzletág kezd megerősödni” – nyilatkozta Peter Vidovic, a cég ügyvezető igazgatója.

Júniusban írta alá az Etarget első partneri szerződését Szerbiában; az első szöveges alapú hirdetések augusztus végén jelentek meg az Interneten. A hivatalos piacra lépés októberben történt meg, ekkor a rendszerhez már 14 portál csatlakozott. Bulgáriában a vállalat az Investor.bg nevű céggel kezdett együttműködést szeptember végén. Jelenleg 15 portálon jelennek meg a szöveges alapú hirdetések.

Ma már mintegy 9000 ügyfél használja és profitál a célzott reklámozásból, az ügyfelek szöveges alapú hirdetései pedig több mint 900 partnerportálon jelennek meg Szlovákiában, Csehországban, Magyarországon, Romániában, Szerbiában és Bulgáriában. Az ETARGET hamarosan tovább terjeszkedik, és Horvátországba is belép.