Szórakozóhelyeken toboroz munkatársakat az IBM

forrás Prim Online, 2007. november 22. 10:10

Vajon csak a szesz- és dohányipar kiváltsága, hogy egy-egy termékének rajongókat toborozzon a legkedveltebb szórakozóhelyeken? Az IBM-nél úgy gondolták, ha másoknak bevált, miért ne alkalmazhatnák ezt a módszert arra, hogy munkalehetőségeket reklámozzanak.

Az IBM budapesti üzleti szolgáltató-központja, az IBM ISSC, amelyben amúgy is ezrével hemzsegnek a fiatalok, tárt karokkal várja a nyelveket beszélő diplomásokat. Erről természetesen lehet hirdetéseket találni újságokban, az interneten, és számos cikk is adott már hírt a központ tevékenységéről, de sokkal személyesebben is meg lehet szólítani a célközönséget. Például ismerősökön keresztül - az állások jelentős részét jelenleg is belső ajánlók segítségével foglalják el a „hozd a barátodat” program keretében. Most a budapesti szolgáltató-központ fiatal IBM-esei lecsapnak a mulatókra is. A kellékek: egy nagy, fénylő IBM-es táska, benne a HR munkatárs névjegye, prospektusok, amelyek kiemelik a kedvező munkakörülményeket, a nemzetközi karrierlehetőséget, a soknemzetiségű csapatot, egy adag jókedv, lazaság és a csapat indulhat az éjszakai bevetésre, hogy levadássza az alkalmas jelölteket.

További információ:
http://www.ibm.com/hu/issc/employment/