origo-eTarget együttműködés

forrás Prim Online, 2008. január 21. 18:18

Az [origo] Zrt. is belépett a kattintás-alapú (PPC – Pay Per Click) piaci szegmensbe, miután a vállalat portfoliójába tartozó [origo], [freemail], iWiW és videa.hu felületeire beépítette az eTarget kattintás alapú hirdetési rendszerét.

Az [origo] Zrt. által alkalmazott rendszer előnye, hogy a hirdetések szövegét a tartalomhoz irányítja, ezáltal az átlagos kattintási arány lényegesen magasabb, mint a hagyományos banneres hirdetések esetében.
A megállapodásnak köszönhetően ezentúl a felhasználó akkor találkozik a hirdetésekkel, amikor az adott témára keres, vagy azzal kapcsolatos cikket olvas. A hirdetés folyamata így rendkívül gyorssá és rugalmassá válik, a hirdetők szinte másodpercek leforgása alatt, az asztaluk mellől indíthatják el és módosíthatják online kampányukat. Meggyorsítja a hirdetők hirdetéskihelyezését, és mivel kattintás alapú, a kis cégek is találhatnak költséghatékony és megfizethető megoldást.