A Sony Ericssoné a magyar mobilkészülék-piac negyede

MTI Sajtóadatbank, 2008. február 18. 09:09

A Sony Ericsson tavaly a világpiacon elérte a 10 százalékos részesedést, míg Magyarországon a mobil-készülék piac negyedét mondhatja magáénak - mondta Wágner Tibor, a társaság közép-európai igazgatója pénteken Budapesten sajtótájékoztatón.

Hozzátette: 2007-ben 2,6-2,7 millió mobiltelefont adtak el a gyártók a magyar piacon, ami 10 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.

Wágner Tibor kifejtette: a Sony Ericsson nagyon jó évet zárt, hiszen tavaly adta el a legtöbb készüléket Magyarországon.

A társaság saját számításai szerint a Nokia mögött a második a magyar piacon.

A mobiltelefon-gyártó az idén is őrizni akarja pozícióját, ezt részben egy új, az XPERIA márkanevű, a multimédiás szórakozást és az internetes kommunikációt egyesítő készülék forgalmazásától reméli.