iPhone: az Avaya szoftverrel vállalati eszközként is használható

forrás Prim Online, 2008. március 5. 12:08

A CeBIT-en mutatja be az Avaya az Apple iPhone-ra és más mobileszközökre tervezett one-X Mobile szoftverét. A one-X Mobile megoldással az Apple iPhone és más mobileszközök könnyen integrálhatók bármilyen vállalat IP telekommunikációs hálózatába.

Az Avaya az első vállalat, mely az Apple iPhone-ra is kínál vállalati kommunikációs funkciókat egy könnyen használható, egyszerűen telepíthető alkalmazáson keresztül. Ez a grafikus felület átváltoztatja az Apple, Motorola, LG, Nokia, Samsung és más gyártók mobileszközeit a vállalati hálózaton működő aktív végpontokra. A felhasználók az iPhone –ra optimalizált felülettel rendelkeznek, melynek köszönhetően az iPhone „mobil mellékként” működik a vállalati kommunikációban, az alközponti funkciók könnyen igénybe vehetők akár távolról is.

Az iPhone vállalati eszközzé alakításának előnye, hogy a munkavállalók könnyen elérhetők egy telefonszámon keresztül házon belül és kívül is, illetve a hívásokat automatikusan a vállalat hálózatán keresztül irányítják. A munkavállalók az irodai telefon minden funkcióját használhatják, mint például a több résztvevős konferenciahívást, a hívásátirányítást és a rövidszámos hívást. Mindezeknek köszönhetően a válaszadási idő csökken, a dolgozók produktivitása nő, az üzleti folyamat javul, miközben a hívásköltségek nagyban csökkennek.