Heineken: Keresőmarketing és új Bajnokok Ligája site

forrás Prim Online, 2008. március 17. 13:49

A Heineken a Carnationt bízta meg a Bajnokok Ligája site -www.championsplanet.hu tartalmi és arculati frissítésével, valamint az online bevezető kampány szponzorációs és keresőmarketing feladataival.

A Heineken Magyarország Champions League témájú hírportálja, a www.championsplanet.hu, naprakész információkat szolgáltat a Bajnokok Ligája történéseiről, friss hírekkel, Bajnokok Ligája történelemmel, a 2006-07 szezon legszebb góljainak videóválogatásával várja a focivilág iránt érdeklődőket.

A site kiemelt tartalmai közé tartozik Hajdú B. István sportriporter blogja, aki helyszíni blogtudósításokkal színesíti az egyébként is sokrétű tartalmi választékot. A Carnation a blogfelület kialakításához a WordPress technológiát használta és integrálta a site-ba.

A honlap minden oldala dinamikusan frissül, a hétről-hétre megújuló tartalmi egységek a site mögött található adminisztrációs rendszer segítségével szerkeszthetőek. A nyitóoldalon található kvíz játékra csábítja a látogatókat, akik egy válaszadásért cserébe heti sorsoláson, valamint összesített sorsoláson is részt vehetnek. Az összesített sorsolás fődíja két jegy a moszkvai döntőre.

A site relaunch időszakában felületszponzorációs kampány indult a releváns lap.hu oldalakon, az mtv és az [origo] Bajnokok Ligája mellékleteiben, melyeket további kiegészítő online szponzorációs elemek követnek majd a vezető hazai sportsite-okon.

A site ismertségének növeléséhez a Carnation keresőmarketing kampányt indított, melynek eredményeként a Heineken dominálja a Google keresőben a sörhöz, szórakozáshoz, focicsapatokhoz, híres játékosokhoz kapcsolódó kulcsszavakat. A hirdetések érdekessége, hogy a mérkőzések előtt a kezdési időpontokra emlékeztető szövegek futnak, míg a meccsek után az eredmények függvényében más-más copy-val találkoznak a felhasználók.