Siemens: egységes kommunikációs alkalmazás kkv-knak

Kovács Attila, 2008. április 26. 11:02

A Siemens Enterprise Communications (SEC) üzletága HiPath OpenOffice néven kínál egységes kommunikációs alkalmazási csomagot 20-150 fős kis- és középvállalkozásoknak. Cél, hogy a szervezetek növelhessék piacérzékenységüket, termelékenységüket, mobilitásukat és hatékonyságukat.

Gyorsan változó, mobil világunkban komoly költséget jelenthet a kis- és középvállalkozások számára a mindennapi kapcsolattartás vevőikkel és munkatársaikkal. Ha korszerűtlen a kommunikációs rendszer, akkor elvesztegetett idővel, elmulasztott lehetőségekkel, elégedetlen ügyfelekkel és ideges alkalmazottakkal lehet számolni. A felhasználói licenc feljogosít a rendszer integráns részét képező, kifejezetten a kis- és középvállalkozások igényeihez igazított Siemens OpenScape Office egységes kommunikációs szolgáltatáskészlet használatára is, mely egyebek között a rendszer többi felhasználójáról nyújt jelenlét-információkat. A HiPath OpenOffice és a HiPath Wireless C20 Controller együttes használatával a cég meghatározhatja, hogyan kívánja bonyolítani hang- és adatforgalmát vezetékes és vezeték nélküli hálózatán. Az egységes kommunikációs eszköz lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden típusú hívásuk egyetlen telefonszámon történjen, és dual-mode (WLAN/GSM) telefonnal mind a helyhez kötött, mind a mobil kommunikáció előnyeit élvezhessék a munkahelyen, illetve bárhol a világon.

További alapszolgáltatások a HiPath OpenOffice kommunikációs rendszerben: Jelenlét-státusz; konferencia irányítása egér-húzással; Microsoft Outlook bővítmény; mobilitás; hívásnapló; hang- és fax-postafiókok; személyes automatakezelő; beszélgetés rögzítése; tárcsázás bármely alkalmazásból.

A jelenlétstátusz révén a dolgozók azonnal láthatják, hogy elérhetik-e kollégáikat telefonhívással, vagy egy ad-hoc telefonkonferenciára. A Microsoft Outlook és az OpenOffice integrációjának köszönhetően a rendszer képes megszerezni a munkatárs naptárából az elérhetőségére vonatkozó információkat, majd dinamikusan használja ezeket hívásátirányításra vagy a hívót tájékoztató üzenetek bejátszására. A HiPath OpenOffice megfelel a mobil dolgozók igényeinek: szolgáltatásai rendkívül hasznosak a kisvállalkozások alkalmazottai számára, függetlenül attól, hogy az irodában, otthon vagy útközben végzik munkájukat.

A HiPath OpenOffice sok tekintetben tükrözi a Siemens Open Communications (nyílt kommunikáció) építkezési elveit: egyetlen egyszerű megoldásban egyesíti az üzleti kommunikációt és az egymás közti együttműködést annak érdekében, hogy a kis- és középvállalkozások lényegesen jobban és könnyebben integrálhassák a kommunikációt üzleti folyamataikba. A széles körű és felhasználóbarát szolgáltatások egyszerűen kezelhetőek, és segítik a munkatársakat termelékenyebben, a piaci folyamatokra érzékenyebben és sikeresebben tevékenykedni. A rendszerbe mobil eszköz is integrálható, ennek köszönhetően a helyhez kötött kommunikáció mellett a mobil kommunikáció előnyeit is élvezhetik a felhasználók. A HiPath OpenOffice nyílt szabványokra épül, és IT orientált szoftverszemlélet jellemzi.