Business Superbrand címet kapott a Kürt

forrás Prim Online, 2008. június 17. 13:24

A Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnyerte a Business Superbrand 2008 címet, amelyet idén először osztottak ki Magyarországon.

A legerősebb B2B (vagy üzleti) márka díjazásának célja, hogy a vállalkozásokat és a szervezeteket kiszolgáló márkákat az üzleti szférában nyújtott kiemelkedő teljesítményük eredményeként elismerjék és a figyelmet rájuk irányítsák, valamint elősegítsék a márkatudatos fogyasztói döntéseket. A cég esetében a cím elnyerése a közel 20 éves szakmai és üzleti sikereknek, valamint a biztonságot és megbízhatóságot jelentő Kürt márka elismerésének volt köszönhető.

A már jól ismert, 82 országban működő és hazánkban negyedik alkalommal megszervezett Superbrands program mellett idén először kiosztották a Business Superbrand díjakat is. Ellentétben nagy testvérével, ez az elismerés nem a fogyasztókat és a nagyközönséget célzó márkákról, hanem az üzleti szféra szereplőiről szól. Azokról a márkákról, amelyek a 400 000 működő vállalkozás szűrésével bekerültek a 3000 kiválasztott közé, majd azokat a piacot jól ismerő 14 fős – önkéntes, neves és elismert –, szakértőkből álló bizottság a legkiválóbb magyar üzleti márkának ítélt meg.