Kompetenciaközpontot hoz létre a Siemens Magyarország

forrás Prim Online, 2008. június 18. 11:34

A Siemens Enterprise Communications Magyarország Kft. kompetenciaközpontot hoz létre, amellyel piaci jelenlétének gyors növekedését kívánja előkészíteni.

Új piacra lépési stratégiája keretében a Siemens Enterprise Communications a magyar kommunikációs szolgáltatások piacának magasabb szintű kiszolgálása érdekében szélesíteni kívánja indirekt értékesítési csatornáit. Az értékesítési partnerek bevonásától a cég a termékeihez és szolgáltatásaihoz való jobb hozzáférést, így az értékesítés jelentős bővülését reméli.

Az új Siemens kompetenciaközpont munkatársi gárdája a Siemens szervizrészlegének dolgozóiból áll össze. A kompetenciaközpont hozzáfér a Siemens Enterprise Communications teljes tudásbázisához, így az ügyfelek legösszetettebb műszaki kérdéseire is megtalálja a választ.

Az új kompetenciaközpont „kiválóságközpontként” szolgál majd minden Siemens Enterprise Communicationst érintő műszaki kérdés és megoldás tekintetében Magyarországon.

Az új kompetenciaközpont 2008. július 1-jétől áll a partnerek rendelkezésére.