Minden eddiginél több kiállító a düsseldorfi Online Marketing Kiállításon

Milkovits Gábor, 2008. augusztus 9. 14:08

A szeptember közepén megrendezésre kerülő düsseldorfi ’online-marketing-düsseldorf 2008’ kiállításra minden korábbi alkalomnál több, a 300-at is felülmúló számú kiállító cég jelezte megjelenési szándékát.

Az Igedo nevű helyi társaság által szervezett rendezvényre szeptember 17-18-án, azaz mintegy hat hét múlva fog sor kerülni, ám az óriási érdeklődésre való tekintettel a kiállítói regisztrációt már augusztus 5-én lezárták. A kiállítás iránti növekvő érdeklődés világos jele annak, hogy az internetes marketingágazat jelentősége hatalmas ütemben nő. Az online-marketing-düsseldorf az idén immár kilencedik alkalommal kerül megrendezésre, ám a kiállítók száma 20 százalékkal, a három csarnokban elhelyezett 11 867 m2 kiállítótér pedig 25 százalékkal haladja meg a tavalyi mennyiségeket és méreteket, és az ágazatban dolgozó szakmai látogatók számában is hasonló növekedésre számítanak. A szervezők sajtóközleménye szerint az esemény idén először fedi le az online marketing teljes, 360 fokos spektrumát, olyan új szegmenseket is megjelenítve, mint az e-kereskedelem, a mobilinternet, vagy éppen az online reklámügynökségek tevékenysége.

2008-ban a szerteágazó kínálat miatt a rendezvény történetében először tematikus szakmai idegenvezetést is szerveznek a látogatóknak. Akinek kevés az ideje, vagy nem érdekli a teljes vertikum, az 15-féle kalauzolás közül válogathat, a Web 2.0 és közösségi területtől a keresőprogramos reklámozáson át a hangos és mozgóképes, vagy éppen online játékokba ágyazott internetes hirdetésekig. Az idegenvezetés a szakmai érdeklődők számára ingyenes lesz, akárcsak a belépés, ám az eziránti igényt a jelentkezési lapon fel kell tüntetni. A regisztrációra a rendezvény oldalán keresztül, vagy pedig az ott található egyéb elérhetőségeken keresztül van lehetőség, német és természetesen angol nyelven.