Nagykorúvá válik az első internetes generáció

forrás Prim Online, 2008. október 9. 11:11

2008. október 14-15-én ismét Tihanyban kerül megrendezésre az Internet Hungary konferencia, az immár hagyományos évi kitekintés az internet világába.

„2010-re nagykorúvá válik az első internetes generáció, több mint 1,5 millió választópolgár. 2010-re akár 4,5-5 millió internetező is lehet hazánkban. Ez a tömeg mind politikai, mint gazdasági értelemben elbillentheti a mérleg nyelvét. Ezekre a számokra üzletet lehet és érdemes építeni, és ennyi ember már a választást is erősen befolyásolhatja” – vetíti előre az idei konferencia fő témáit Csermely Ákos, a konferencia szervezője.

A konferencia egyik meghívott előadója Lance Bennet (University of Washington) épp a fenti új, online generáció hétköznapjait mutatja be az amerikai választásokon keresztül, avagy hogyan hat a YouTube, a blogok és a hálózatépítés hatása az amerikai választások menetére, hogyan mobilizálták az egymástól különböző célcsoportokat, szavazókat Obama érdekében?

Szintén az amerikai választások tükrében, „Online kommunikációs stratégiák mindenkinek” címmel mutatja be Tracy Russo demokrata online stratéga (USA) hogyan alakította át az internet a politikai színteret, azaz hogyan léphetnek kapcsolatba képviselőikkel a szavazók és hogyan használható a világháló kampányolásra, szavazatgyűjtésére, meggyőzésre és politikai változások előmozdítására.

Nagy hangsúllyal szerepel a konferencián az internet, mint az üzleti lehetőségek színtere. Előadóink kitekintenek a kelet-közép-európai régióba, tanulmányozva a környező országok üzleti modelljeit, valamint az online üzlet színterének egyes kiemelt területeit, mint pl. az adózás, a tőkebevonás és a pénzügyi környezet.
Az internetes gazdaságban még tart a „területfoglalás”: komoly lehetőségei vannak annak, aki időben eszmél és elsőként lép piacra vagy fejleszt üzletet itthon, a régióban vagy akár a globális piacon.

A kommunikációs szekciók két fő sodrása az online generáció, mint egyre erősödő célcsoport tanulmányozása, az internetes fogyasztó megismerése, valamint az online jelenlét és kommunikáció hatékonyságának mérése, avagy a keresőmarketing segítségével hogyan keressünk még több pénzt, hogyan tegyük sikeressé vállalkozásunkat online eszközökkel.

Az eseményen megrendezik Magyarország első élő domain-árverését is, amelyhez az Internet Hungary 2008 szervezői várják az eladásra kínált domainneveket felajánlók jelentkezését. Az árveréssel kapcsolatos részletes feltételek az arveres.domainabc.hu honlapon találhatók.

A 2008-as Internet Hungary konferencia részletei és programja