Michael Bayer az Avaya stratégiaváltásáról

Kovács Attila, 2008. november 6. 14:53

A vállalati kommunikációs rendszerek vezető szállítójaként ismert Avaya stratégiájának a változásairól, termékcsoportjainak átalakulásáról és a vállalat hosszú távú céljairól beszélt ma Budapesten - a szaksajtó képviselői előtt - Michael Bayer, a vállalat EMEA régiós elnöke. Az új stratégia fókuszában a partnerközpontúság áll.

Néhány fontosabb stratégiai változás:


A hosszabb távú (4-5 év) célok között a következőket sorolta fel Bayer:


További fontos célokat is megjelölt a régiónkért felelős Avaya-elnök. Ezek a következők: az ügyfél-elégedettség további növekedése, kiemelkedő üzemeltetési gyakorlat, a belső Avaya rendszerek tökéletesítése, a különböző szempontok szerinti versenyben a "legjobb munkahellyé" válni.