Intelligens szkennelés, hatékony dokumentumelosztás

forrás Prim Online, 2008. november 18. 12:45

A Ricoh új szoftvere a GlobalScan NX egyszerűsíti a papíralapú dokumentumok digitális munkafolyamatokba való illesztését. Ricoh multifunkciós eszközbe történő integrálása révén, ez megoldás lehetővé teszi, hogy a vállalkozások a dokumentumok közvetlen elosztásával, megosztásával illetve elektronikus kezelésével hatékonyabbá tegyék dokumentumkezelési folyamataikat.

A GlobalScan NX szerveres és szerver nélküli verziója a kis vállalkozásoktól egészen a nagy vállalatokig minden üzleti környezetbe, a már meglévő IT platformokra és dokumentum-menedzsment rendszerekbe is problémamentesen integrálható. Interaktív, testre szabható ikonokat tartalmazó, kivételesen egyszerű grafikus felhasználói felülete rugalmas szkennelést és dokumentumelosztást biztosít.

A webalapú adminisztrációnak köszönhetően az ikonokhoz előre beállított dokumentumformátum és cím társul, így a felhasználó egy lépésben (select-and-go) elvégezheti a szkennelést, és a változó dokumentuminformációkat is közvetlenül az eszközön tárolhatja. A beolvasott fájlokba ágyazható dokumentuminformációknak köszönhetően az indexált archiválás és fájlkeresés egyszerűen végezhető bárhol a hálózaton.

A GlobalScan NX – Serverless verzió az átlagos, kevés géppel rendelkező irodák számára ajánlott, míg a GlobalScan NX – Business Server ideális választás olyan irodák számára ahol maximum 32 készülék található a rendszerben, illetve a felhasználók számára hasznos lehet a fejlett képfeldolgozás, mint például az OCR és a kiterjesztett PDF.

A nagyobb, több mint 32 eszközt üzemeltető szervezetek számára a GlobalScan NX - Enterprise Server jelenti a megoldást, mivel ez a verzió akár 750 készüléket is képes egyidejűleg kezelni. Ennél a verziónál számos szerver opció is rendelkezésre áll. A Kerberos opció, a biztonságra nagy hangsúlyt helyező vállalatok számára nyújt védelmet, míg a „terheléselosztási” opció több szerver között osztja szét a nagyobb projekteket. Probléma esetén a Failover funkció automatikusan egy back-up szerverre irányítja az adatokat, ezzel biztosítva az üzletmenet folytonosságát. A Managed Document Consulting portfólióhoz tartozó GlobalScan NX segít kézben tartani a vállalat dokumentumkezelési folyamatait és megalapozottabbá teszi az üzleti döntéshozatalt.