Oracle: új, interaktív terméktámogatási portál

forrás Prim Online, 2008. november 24. 14:21

Az Oracle elindította a My Oracle Support Community nevű új online terméktámogatási portálját. A web 2.0 technológiára épülő portálon a cég ügyfelei a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos legfrissebb információkat, esettanulmányokat, gyakori problémák megoldásait érhetik el, továbbá tapasztalatokat cserélhetnek az Oracle-szakértők és más felhasználók kiterjedt hálózatával.

A My Oracle Support Community egy olyan integrált, többcsatornás online együttműködési portál, amely valóban kiaknázza a Web 2.0 technológiában rejlő legújabb lehetőségeket, és valós idejű hozzáférést kínál egy rendkívül kiterjedt tudástárhoz. Számos, már létező hálózat, többek között az Oracle Technology Network (OTN) és az Oracle Partner Network (OPN) tapasztalataira építve tovább szélesíti az Oracle Community közösséget. Az ügyfelek akár több Oracle Support támogatási közösség tagjai is lehetnek, és olyan ügyfelekhez csatlakozhatnak, akikkel közösek az érdeklődési területeik. Emellett pedig gyakorlati információkhoz juthatnak az egyes termékekről, valamint elérhetik az aktuális témaköröket, a különleges frissítéseket, a híreket és egyéb eseményekről szóló ismertetőket. A szolgáltatás Magyarországon is rendelkezésére áll a support szerződéssel rendelkező ügyfelek számára a My Orace Support "Community" menüpontjáról.


A My Oracle Support Community funkciói többek között: