Synergon: "100 nap alatt az internetre"

Kovács Attila, 2000. március 5. 21:40
Az üzleti stratégiájának középpontjában álló komplex e-business, e-commerce megoldások újdonságairól adott számot március 2-i sajtótájékoztatóján a Synergon.
Az elektronikus kereskedelemmel foglalkozó és internetes tartalomszolgáltató cégeknek nyújthat leginkább megoldást a társaság "100 nap alatt az internetre" nevű, biztonsági követelmények kielégítését is magában foglaló komplex rendszerintegrációs projektje. Ennek révén felkészítik az ügyfeleket az e-technológiák alkalmazására, polcról levehető módúvá kívánják tenni az e-commerce megoldásokat, ahol lehet, kiválasztási módszert szolgáltatva ügyfeleiknek. Célpiacok: nagyker., kisker. vállalkozások, gyártók, internetszolgáltatók, internetes áruházak és bevásárlóközpontok.

A Synergon e-business projektjei gyakorlati megvalósításához felhasználja az általa képviselt Oracle CRM ügyfélkapcsolati rendszerek mintegy 35 terméket magában foglaló családját, forgalmazza az angol Rebus Software PS enterprise nevű személyi-szervezeti (HR) és más, a nagy vállalatok szervezete által biztosított szinergikus hatásokat kiaknázó programrendszerét, az Influe cég CRP (folyamatos raktárkészlet-feltöltési) megoldásainak pedig kizárólagos magyarországi forgalmazója. A cég a tulajdonát képező Fibex Kft. termékeivel kapcsolatban megkezdi az interneten keresztül történő megrendelések kezelését. Az újabb Synergon-projektek: az egyik (nem megnevezett) autógyár magyarországi képviselete márkakereskedéseinek internetes infrastruktúra-kiépítése, az egyik (szintén nem adták meg a nevét) távközlési szolgáltatónak a telefonálási szokásokat vizsgáló CRM alkalmazás, a paksi atomerőműben a technológiai számítógépes hálózat újratervezése, ERP rendszer bevezetése az Alterra építőipari cégnél és a CarnaudMetalbox csomagolóipari vállalatnál.