Avaya Video Assist: ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedőknek

forrás Prim Online, 2009. február 3. 16:18

Az Avaya bemutatta kifejezetten a kiskereskedők számára készült Avaya Video Assist (AVA) ügyfélszolgálati szoftverét, amely azt illusztrálja, hogy a telefonközpontok és az Egységes Kommunikáció technológiái hogyan hasznosíthatók a kiskereskedelmi ügyfélszolgálatok munkájában, hogyan lehet hatékonyságot és ügyfél-elégedettséget növelni.

Az AVA egy IP video alapú, ügyfélszolgálati célú szoftver, amely gyors technikai segítséget biztosítva, összeköttetést teremt a vevő és a külsős szakértők között. Kapcsolatot létesít a külsős szakértővel, akitől a vevő több és részletesebb információt kaphat, mint egy eladótól. A fejlesztés az Avaya korábbi video kiosk technológiáin alapul. A vevőknek a boltban csak fel kell keresni az AVA pultot, elhelyezni a terméket a kamera előtt és máris élő kapcsolatot létesíthet egy szakértővel. A Video Assist-en keresztül a vevő tanácsokat, fotókat, vagy diagramokat is kaphat, sőt ezeket ki is nyomtathatja. A szakértő akár egy térképet is átküldhet az áruházról, hogy segítsen megtalálni egy terméket. A vevő szintén megkaphatja az adott termékkel kapcsolatos promóciós információkat a távsegítség alatt vagy után.

A fejlesztés felhasználja az Avaya Communication Manager platformot és az IP Softphone alkalmazást, valamint olyan ügyfélszolgálati termékeket, mint az Avaya Call Center és a Call Management System.

 Az Avaya vezetői, fejlesztői is úgy látják, a gazdaságilag nehéz mai helyzetben azok a kiskereskedők lesznek sikeresek, akik egyedi és olcsó megoldásokkal tudják megkülönböztetni magukat a versenytársaiktól. Az Avaya partnerei segítségével és az Egységes kommunikáció, valamint az ügyfélszolgálati rendszerek terén szerzett tapasztalatát felhasználva, az új szoftver révén is a kiskereskedők munkájának könnyítését célozza meg.